Patches voor Video deluxe, Video Pro X en Photostory Deluxe 06.12.2021

MAGIX_Redaktion schreef op 06.12.2021 om 14:04 uur

Beste community,

we blijven hard werken aan onze softwares hebben zojuist nieuwe patches uitgebracht voor Video deluxe 2022Video Pro X13 en Photostory Deluxe 2022!

VPX 13 Patch (.129) / Vdlx 2022 Patch (.107) / Photostory 2022 Patch (.91) 06.12.2021 bevatten de volgende verbeteringen:

  • Het programma blijft niet langer hangen bij het afsluiten indien de afvuurinterface voordien open was.
  • Het programma hangt niet langer bij het verlaten van half-open.
  • "Size/Position/Rotation" Keyframes kunnen direct na "Apply Effect" worden ingesteld zonder een parameter te hoeven selecteren.
  • "Opnamedatum en -tijd" tijdcode ondersteunt nu meer bestandstypen.
  • Willekeurige crashes bij het openen van de dialoog met programma-instellingen zijn verholpen.

Merk op: Het wordt aanbevolen om de patch direct bij het opstarten van het programma te installeren.

We wensen u veel plezier bij het werken aan uw projecten!

Met vriendelijke groet,
Uw MAGIX Team

Reacties

AndredeMos schreef op 07.12.2021 om 21:19 uur

De twee updates zijn geinstalleerd. Probeer nu een film te maken, maar nadat ik twee clips op de tijdlijn heb gezet, loopt het prgramma vast. Kan niks meer doen. Dan maar alles afsluiten met control alt delete en opnieuw proberen. Helaas weer niet. Hebben anderen dezelfde problemen of ligt het aan mij

Bol schreef op 07.12.2021 om 23:20 uur

@AndredeMos

Hallo André,

U geen beschrijving wat uw PC configuratie is, maar het kan zijn dat bij VDL 2022 en Pro X13 niet goed overweg kan met de hardwareversnelling. Zie: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 / Video Pro X13  Experimenteer eens met de optie hardwareversnelling: Import - Verwerking - Export

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.12.2021, 23:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AndredeMos schreef op 07.12.2021 om 23:43 uur

Het ziet er naar uit dat dit helpt. Ik heb even snel een aantal clips op de tijdlijn gezet en tot nu toe is het programma niet vastgelopen.Het is nu al laat, heb vierkante ogen. Morgen weer verder. Thanks Rob

AndredeMos schreef op 07.12.2021 om 23:46 uur

Bedoelde je dit met pc configuratie?

 

Apparaatnaam    LAPTOP-0QJQJC06
Processor    Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz   2.21 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen    16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
Type systeem    64-bits besturingssysteem, x64-processor

Editie    Windows 10 Home
Versie    21H1
Installatiedatum    ‎31-‎10-‎2020
Build van besturingssysteem    19043.1348
Serienummer    PF1xxxxx
Ervaring    Windows Feature Experience Pack 120.2212.3920.0

AndredeMos schreef op 07.12.2021 om 23:55 uur

Of bedoelde je de grafische kaart Geforce GTX1050

Bol schreef op 08.12.2021 om 00:27 uur

@AndredeMos

Hallo André,

Een PC configuratie bestaat uit:

  • Besturingssysteem bv. W10
  • Processor Intel c.q. AMD
  • Ram geheugen
  • Moederbord
  • Grafische videokaart
  • Opslag (HD schijven en / of SSD schijven
  • Optische schijven (DVD c.q. Blu-ray)
  • Geluidskaart

Ik heb zo'n vermoeden, dat bij u de Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz   2.21 GHz de boosdoener is. Volgens de technische gegevens van Magix moet dit een processor 2,4 GHz zijn. Maar liefst minimaal 2,8 GHz of hoger.

Ik zie, dat als u de optie hardwareversnelling: Import - Verwerking - Export deze bv. op CPU zet geen vast lopers meer hebt. Ik zou zeggen experimenteer eens met verschillende instellingen

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2021, 00:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AndredeMos schreef op 08.12.2021 om 08:18 uur

Bedankt Rob,

Ik heb ze alle drie op CPU gezet en tot nu toe geen vastlopers meer zoals ik voorheen had. Top bedankt voor het advies.

Ik had deze laptop gekocht, maar toen werkte ik nog denk ik met video de luxe. Ik was toen specifiek op zoek naar een computer die met de Magix software kon omgaan. Maar ja, dan moet ik niet natuurlijk ineens switchen naar Pro X, hoewel dat met 12 heel goed werkte. Pas bij 13 ging het fout. Maar ik heb wel het gevoel dat deze tip daar heel veel verandering in gaat brengen.

Bol schreef op 08.12.2021 om 12:41 uur

@AndredeMos

Hallo André,

Hebt u de laatste drivers voor uw grafische kaart Nvidia Geforce GTX1050 geïnstalleerd? Zo niet, dan kunt u deze downloaden vanaf: https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/drivers/ en probeer het dan nog eens.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.12.2021, 12:43, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

AndredeMos schreef op 09.12.2021 om 12:46 uur

Ook de laatste drivers gedownload en hij doet het nu ook met Nvidia GTX1050.

 

Top bedankt Rob

Bol schreef op 09.12.2021 om 13:13 uur

@AndredeMos

Hallo André,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de laatste drivers voor uw Nvidia videokaart hebt geüpdatet uw probleem tot het verleden is gaan behoren. Bedankt👍voor deze terugkoppeling. Veel plezier en succes met het samenstellen van u films.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gmassalt schreef op 18.12.2021 om 16:04 uur

@AndredeMos

Hallo André,

U geen beschrijving wat uw PC configuratie is, maar het kan zijn dat bij VDL 2022 en Pro X13 niet goed overweg kan met de hardwareversnelling. Zie: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 / Video Pro X13  Experimenteer eens met de optie hardwareversnelling: Import - Verwerking - Export

Succes, Rob

Beste Rob,

Ook bij mij liep de boel vast. Ik had het zo langzamerhand wel gehad met Magix, bv bij het aanraken van een toets of ergens op klikken schakelde gewoon de computer uit en startte opnieuw op, Div. keren alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar vergeefs
Na het lezen van boven genoemd bericht heb ik besloten om het nog één keer te proberen. Dus weer alles wat maar magix heette verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd/geüpdatet en inderdaad het werkt tot nu toe goed. Hopelijk heb ik ook geen last meer van het eerder beschreven probleem. Dank voor uw moeite

Gerard Massalt

Laatst gewijzigd door Bol op 18.12.2021, 16:11, in totaal 4 keer gewijzigd.

Reden: Antwoord leesbaar gemaakt

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen
 

Bol schreef op 18.12.2021 om 16:23 uur

@gmassalt

Hallo Gerard,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw problemen zijn opgelost. Volgens mij kunnen wij deze topic: X13 loopt vast en/of schakelt computer uit. sluiten. Laat het mij weten.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gmassalt schreef op 18.12.2021 om 22:10 uur

Hallo Rob, ik kan er nu goed mee monteren, echter bij het exporteren van de film liep het weer vast. Ik denk dat het kwam dat ik niet de juiste export instelling gedaan had, na de instelling nog eens goed nagelopen te hebben en afgesteld ging de export probleemloos. Nogmaals bedankt voor je gewaardeerde hulp, prettige feestdagen en gezond blijven
Gerard

De PC is speciaal gebouwd voor video bewerking. SSD 500 GB MZ-V7E500BW schijf C voor windows, Magix PRO X12 en Norton

2x2 tb D schijf voor de data. Andere bewerkingen worden op deze PC niet gedaan

Windows 10 64 bit

Heeft Intel Hexa core i7-8086K 5.00 ghz, 16 gb ddr ram intern geheugen, Videokaart GeForce GTX 1070ti-A8g-Gaming 8gb intern geheugen
 

Bol schreef op 18.12.2021 om 23:06 uur

@gmassalt,

Hallo Gerard,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-