patch

plagge schreef op 07.04.2022 om 11:29 uur

Heb zojuist een mp4 film op de tijdlijn gezet. Het programma heeft er sowieso al moeite mee om het erop te krijgen maar nu iwordt nagenoeg elke actie gevolgd door een : handje" of een cursor die blijft hangen of rare bewerkingen die je zonder dat je iets doet op de tijdlijn gebeuren. Kortom, nagenoeg niet te gebruiken. Of het komt door de laatste patch van Magix die ik vanmorgen heb geïnstalleerd of een andere oorzaak dat kan ik niet zeggen. Ik heb wel een eerder gemaakte film (MVP) weer eens op de tijdlijn gezet en daar zijn geen problemen mee. Wie weet de oplossing ? Groet, Geertjan

Reacties

Bol schreef op 07.04.2022 om 11:43 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Na het updaten naar VDL 2022 versie 21.0.2.138 kreeg ik ook verschillende problemen. Ik heb toen VDL 2022 op de standaardwaarde teruggezet en zo te zien zijn mijn problemen opgelost. Ga eens naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten... Zijn bij u de laatste drivers voor uw Videokaart geïnstalleerd?

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 07.04.2022 om 14:13 uur

Hallo Rob, Ondertussen de driver van de videokaart geüpdatet (goede tip!) en de standaard instellingen toegepast. Helaas het programma blijft met mp4 op de tijdlijn heel stroperig en dus niet mee te werken. Groet,

Geertjan

plagge schreef op 07.04.2022 om 14:20 uur

Oh ja nog iets. Ik kan de film ook niet opslaan. ik krijg dan de melding zoals in bijgaand voorbeeld.

groet, Geertjan

plagge schreef op 07.04.2022 om 15:40 uur

Het gaat inmiddels iets beter met het progje. Het opslaan van de film in de, in de bestaande map aangemaakte nieuwe map lukte niet, zoals uit het plaatje blijkt. Een nieuwe map aangemaakt in de roots van de schijf en zie daar het lukt wel. Blijft voor mij vreemd. Het lijkt erop dat ik nu wel weer verder kan zonder de stroperigheid. Ben benieuwd en als het niet lukt zien jullie mij hier weer terug. 😊 Groet, Geertjan