Paint Shop Pro PHOTO X2

a.zandvliet2 schreef op 15.11.2014 om 15:34 uur

hallo;mijn vraag gaat een niet over een  Magix product, maar misschien weten jullie als alwetende hier een oplossing of antwoord op.Het betrefd het Paint Shop Pro PHOTO X2 programma.Dit programma was eerst op windows xp gezet maanden prima mee gewerkt,totaal geen problemen,nu zit ik met windows 7 en het programma er op geinstaleerd maar hij opend dit niet,alleen het veld waar alle informatie op staat is zicht baar,maar kan er niets mee,het pijltje van de muis gaat staan te trillen en er staat een rondje bij wat constant in de ronte draait,afsluiten gaat ook niet,alleen met het programma taak beheer,daar staat dan dat het programma niet is geinstaleerd, het programma is een gekocht product met een code nummer dus een orgineel Corel product.

Reacties

RiViS schreef op 15.11.2014 om 19:45 uur

Probeer dit: Rechtsklik op het programma icon en kies: Compatibiliteitsproblemen oplossen.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 15.11.2014 om 19:52 uur

Beste,

Een aanvulling op Rijk. Volgens mij is het programma uit 2007 niet geschikt voor windows 7. zie: http://windowsforum.com/threads/paint-shop-pro-x2.29527/

Succes,

Rob

a.zandvliet2 schreef op 15.11.2014 om 20:01 uur

hallo rijk met aad,bedankt voor je reactie mdit heb ik al geprobeerd er staan genoeg sugestie`s op maar GEEN windows 7.

a.zandvliet2 schreef op 15.11.2014 om 20:14 uur

hallo rob,bedankt voor de reaktie maar op deze site staan ook allemaal problemen op voor windows 7,wat ik niet begrijpt dat is waarom doet Corel geen update kenbaar maken,er zijn er genoeg gebruikers die er problemen mee hebben,het werkt af en toe wel met windows Vista maar dit is niet de oplossing met vr gr aad

Voormalige gebruiker schreef op 15.11.2014 om 20:35 uur

Beste Aad,

De versie 7x is al uit. Het is net als bij MAGIX, dat er om 1x per  jaar een nieuwere versies uitkomt. Volgens mij zullen de makers deze programmas dan ook voor de 3 laatste versies kleine updates uitbrengen. Het is te kostbaar om bestaande programma te herschrijven. De 7x versie kost ca. € 70,00 Adviesprijs. 

Kijk eens naar een Magix programma. Ga naar: http://www.magix.com/nl/fotobewerking/

Succes met het zoeken naar een nieuw programma,

Rob