Paginatitel

edwinpp schreef op 14.07.2015 om 09:18 uur

Beste allen,

Ik heb een website gepubliceerd maar ik krijg steeds als pre-fix in de paginatitel: "#xl_xr_page_" mee.

Dit is het geval as je een supersite lanceert! Maar dit ziet er niet uit, en ik heb het al proberen aan te passen via de web- en paginaopties (iom de gebruikershandleiding).

Desondanks blijft dit erin staan. Weet iemand raad?

Dank

Edwin

Reacties

magixagent schreef op 15.07.2015 om 23:14 uur

Edwin,

met welke versie van Webdesigner werk je.

 ik weet niet precies wat je bedoel stuur een link van je website dan kan ik het zien wat het probleem is

gr

MAGIXagent

edwinpp schreef op 16.07.2015 om 07:34 uur

Hoi MagixAgent!

Ik gebruik Webdesigner 10 Premium. De website is www.software4websites.nl

Het gaat overigens niet om de titels maar om de URLs van de diverse pagina's (sorry!)

Als ik supersite weghaal dan zijn de vreemde pre-fixes van de pagina-URLs ook verdwenen.

Maar dat is zonde, want die overgangen met supersite zijn best leuk.

Dank

Edwin

edwinpp schreef op 16.07.2015 om 07:34 uur

 

Edwin,

met welke versie van Webdesigner werk je.

 ik weet niet precies wat je bedoel stuur een link van je website dan kan ik het zien wat het probleem is

gr

MAGIXagent

********************

Hoi MagixAgent!

Ik gebruik Webdesigner 10 Premium. De website is www.software4websites.nl

Het gaat overigens niet om de titels maar om de URLs van de diverse pagina's (sorry!)

Als ik supersite weghaal dan zijn de vreemde pre-fixes van de pagina-URLs ook verdwenen.

Maar dat is zonde, want die overgangen met supersite zijn best leuk.

Dank

Edwin

magixagent schreef op 16.07.2015 om 11:11 uur

hallo Edwin,
de site ziet er toch goed uit,
de overgangen zien er goed uit.
een optie als de website klaar is en geëxporteerd moet worden altijd de begin pagina gebruiken en deze pagina moet voor opslaan en exporteren index heten ( niet de eigen benaming maar voor exporteren)
gr
MAGIXagent

edwinpp schreef op 17.07.2015 om 06:38 uur

 

hallo Edwin,
de site ziet er toch goed uit,
de overgangen zien er goed uit.
een optie als de website klaar is en geëxporteerd moet worden altijd de begin pagina gebruiken en deze pagina moet voor opslaan en exporteren index heten ( niet de eigen benaming maar voor exporteren)
gr
MAGIXagent

hallo Edwin,
de site ziet er toch goed uit,
de overgangen zien er goed uit.
een optie als de website klaar is en geëxporteerd moet worden altijd de begin pagina gebruiken en deze pagina moet voor opslaan en exporteren index heten ( niet de eigen benaming maar voor exporteren)
gr
MAGIXagent

Ho MagixAgent,

Wederom dank, maar wat bedoel je precies? Wordt hierdoor mijn URL opgeschoond?

Dank

Edwin