Hallo Magix gebruikers, Video Deluxe 2021 Premium serie nummer: P3-serienummer
en Video Deluxe 2022 Premium serie nummer: P3-serienummer
Hier werk ik mee:
LAPTOP-ITT3O85A
Gegevens apparaat:Windows-computer met:
- Windows 10 Home, 64-Bit
- AMD Ryzen 3 3200U with Radeon Vega Mobile Gfx
- 6090 MB) Werkgeheugen
Hier loop ik tegen aan!
Het begon ermee dat mijn pc heel vaak vastliep en ik hem gewoon uitdrukte omdat hij niet vanzelf van het slot ging.
Toen dat ik moeilijk kon exporteren. Hij valt uit en dan moet ik de pc uitzetten zodat ik hem weer opnieuw moet exporteren. ook geeft hij fout in module "(null)"(laadadres: 0xFFFFFFFFFFFFFFFF op adres 0x000000008BA7C0(Uitzondering 0xc0000005 "ACCES_VIOLATION") nog wat aan. En gaf nog andere fouten aan ineens een groen grijs gerafeld beeld. Video's duren 10 minuten .
Deze is de serie nummer: P3-serienummer Video Deluxe 2021 Deze had ik 23-02-2021 gekocht.
______________________________________________________________________________________________________
25 september 2021 deze gekocht Video Deluxe 2022 Premium serie nummer: P3-serienummer
Ik gebruik dezelfde laptop:
LAPTOP-ITT3O85A
Gegevens apparaat:Windows-computer met:
- Windows 10 Home, 64-Bit
- AMD Ryzen 3 3200U with Radeon Vega Mobile Gfx
- 6090 MB) Werkgeheugen
Nieuwe: Nog steeds moeite met exporteren en hij bevalt me niet. Veel minder mogelijkheden en hij was duurder! Hoe dan?
Hij geeft ook als ik er muziek (Rechten vrij) wil toevoegen. Pad niet gevonden een soort van foutmelding.
In alle 2 de programma's kan ik het programma ook niet opnieuw uploaden als ik hem in de normale stand terug zet.
Dan moet je op verder drukken maar dat pakt het niet.
Ik denk niet want ik heb dit programma op een andere pc gedownload en dan geeft hij dit aan: "installation fout" ook geeft hij in beide programma's aan dat er een er een zwaarwegende fout opgetreden.
Zouden jullie mij alsjeblief een paar tips willen geven, want ik heb een paar deadlines voor een maand anders moet ik naar een ander programma over stappen en dat wil ik niet want dit programma werkt over het algemeen goed voor mij!
Ook heb ik heel vaak opnieuw het programma eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Als ik hem instaleer dan verwijderd hij of het muziek programma of de video programma.
Graag jullie reactie,
Groet,
Judith Ros
Serienummers verwijderd door moderator i.v.m misbruik