Paar problemen en net een nieuw programma gekocht.

judith-ros schreef op 11.10.2021 om 19:13 uur

Hallo Magix gebruikers, Video Deluxe 2021 Premium serie nummer: P3-serienummer

en Video Deluxe 2022 Premium serie nummer: P3-serienummer

Hier werk ik mee:

LAPTOP-ITT3O85A

Gegevens apparaat:Windows-computer met:
- Windows 10 Home, 64-Bit
- AMD Ryzen 3 3200U with Radeon Vega Mobile Gfx
- 6090 MB) Werkgeheugen

Hier loop ik tegen aan!

Het begon ermee dat mijn pc heel vaak vastliep en ik hem gewoon uitdrukte omdat hij niet vanzelf van het slot ging.

Toen dat ik moeilijk kon exporteren. Hij valt uit en dan moet ik de pc uitzetten zodat ik hem weer opnieuw moet exporteren. ook geeft hij fout in module "(null)"(laadadres: 0xFFFFFFFFFFFFFFFF op adres 0x000000008BA7C0(Uitzondering 0xc0000005 "ACCES_VIOLATION") nog wat aan. En gaf nog andere fouten aan ineens een groen grijs gerafeld beeld. Video's duren 10 minuten .

Deze is de serie nummer: P3-serienummer Video Deluxe 2021 Deze had ik 23-02-2021 gekocht.

______________________________________________________________________________________________________

25 september 2021 deze gekocht Video Deluxe 2022 Premium serie nummer: P3-serienummer

Ik gebruik dezelfde laptop:

LAPTOP-ITT3O85A

Gegevens apparaat:Windows-computer met:
- Windows 10 Home, 64-Bit
- AMD Ryzen 3 3200U with Radeon Vega Mobile Gfx
- 6090 MB) Werkgeheugen

Nieuwe: Nog steeds moeite met exporteren en hij bevalt me niet. Veel minder mogelijkheden en hij was duurder! Hoe dan?

Hij geeft ook als ik er muziek (Rechten vrij) wil toevoegen. Pad niet gevonden een soort van foutmelding.

In alle 2 de programma's kan ik het programma ook niet opnieuw uploaden als ik hem in de normale stand terug zet.

Dan moet je op verder drukken maar dat pakt het niet.

Ik denk niet want ik heb dit programma op een andere pc gedownload en dan geeft hij dit aan: "installation fout" ook geeft hij in beide programma's aan dat er een er een zwaarwegende fout opgetreden.

Zouden jullie mij alsjeblief een paar tips willen geven, want ik heb een paar deadlines voor een maand anders moet ik naar een ander programma over stappen en dat wil ik niet want dit programma werkt over het algemeen goed voor mij!

Ook heb ik heel vaak opnieuw het programma eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd.

Als ik hem instaleer dan verwijderd hij of het muziek programma of de video programma.

Graag jullie reactie,

Groet,

Judith Ros

Serienummers verwijderd door moderator i.v.m misbruik

Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2021 om 19:38 uur

@judith-ros

Beste Judith.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dit is geen positieve oproep, vermoedelijk is Uw pc niet geschikt voor MVDL2022 prem.

Als U vandaag nog een mail stuur, naar infoservice@magix.net dat het product niet geschikt is voor Uw Pc, kunt U vragen het bedrag terug te storten op Uw rekening.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

judith-ros schreef op 11.10.2021 om 19:47 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor uw snelle reactie,

De 2021 beviel me wel goed en daar kon ik goed mee uit de voeten. Op een gegeven moment kreeg ik hier uiteindelijk problemen mee en heb toen die van 2022 gedownload. Als ik een nieuw programma daar weer wil downloaden kan ik dan ook die van 21 opnieuw downloaden?

Wel programma zou jij me aanraden om in te monteren?

Groet,

Judith Ros

 

 

 

Bol schreef op 11.10.2021 om 22:24 uur

@judith-ros

Hallo Judith,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

Voor zover ik het kan beoordelen dateert uw PC uit ca. 2019. Volgens mij kunt hier VDL 2022 zonder enkel probleem op installeren. Uw probleem zal waarschijnlijk veroorzaakt worden, doordat u nu VDL 2021 en VDL 2022 op u PC geïnstalleerd staan Waarom hebt u op 25-09-2021 een nieuw pakket aangeschaft? U had alleen uw VDL 2021 maar hoeven te upgrade naar VDL 2022 voor de prijs van €69,99 (updategarantie verlengen) met hetzelfde P3 serienummer.

Maar goed, u hebt nu twee P3 serienummers, waarvan de ene is verlopen en de andere actief is tot 25-09-2022.

Wat u nu eerst moet doen, is het volgende:

Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

judith-ros schreef op 12.10.2021 om 20:59 uur

Hallo Rob heeft u een e-mail adres dan kan ik de afbeelding erbij voegen wat voor problemen hij geeft.

 

ik heb precies gedaan wat u hebt geadviseerd maar hetzelfde probleem blijft in stand.
 

groet,

 

Judith Ros