U schrijft, dat het serienummer van SF14 niet werkt. Hebt u het serienummer correct ingetikt? De meest gemaakte fout is dat een letter O aangezien wordt wordt voor een nul(0)of andersom. U kunt dit vermijden door het serienummer vanuit uw aankoopmail te kopiëren met Ctrl+C en te plakken met Ctrl+V.
Ik heb SF14 gekocht. Dit was inclusief Ozone/iZotope/RX7 software. Hoe krijg ik de serienummers van deze software? Het serienummer van SF14 werkt hier niet voor....... Graag jullie hulp. ...............
U schrijft, dat het serienummer van SF14 niet werkt. Hebt u het serienummer correct ingetikt? De meest gemaakte fout is dat een letter O aangezien wordt wordt voor een nul(0)of andersom. U kunt dit vermijden door het serienummer vanuit uw aankoopmail te kopiëren met Ctrl+C en te plakken met Ctrl+V.
Groet,
Rob (Magix Moderator)
Uiteraard heb ik dat gedaan. Maar krijg de boodschap terug dat het serienummer het verkeerde formaat heeft / niet geldig is.
Allereerst dit: "Dit Nederlandse Forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support".
U schrijft dat u SF14 hebt gekocht, incl. Ozone/iZotope/RX7. Ik ga ervanuit, dat u SF14 hebt kunnen installeren en activeren met het verkregen serienummer. Als ik het goed begrijpt wilt u met hetzelfde serienummer van SF14 ook Ozone/iZotope/RX7 installeren en activeren. Klopt mijn beweringen?
Het klopt, dat u een ander serienummer nodig hebt om Ozone/iZotope/RX7 te kunnen registeren. Hebt u toevallig wel een waardebonnummer: G3-xxxxx-xxxxx-xxxx gekregen?
Hartelijk dank aan iedereen voor het meedenken. De heren/dames van de Ozone/iZotope/RX7 software hebben mij voorzien van serie nummers en registratie gegevens die nu wel kloppen. Alles draait nu als een zonnetje !!