Reacties

mi-bo schreef op 08.08.2020 om 07:50 uur

@flevoron

Beste Flevoron.

Daar U Uw vraag in het Engels heeft gesteld.

Kunt U beter via magix.info/us/ Uw oproep doen.

Sc6

M.vr.gr ,

Michael

Forum Moderator

 

Bol schreef op 08.08.2020 om 09:36 uur

Hallo Flevoron,

U schrijft, dat het serienummer van SF14 niet werkt. Hebt u het serienummer correct ingetikt? De meest gemaakte fout is dat een letter O aangezien wordt wordt voor een nul(0)of andersom. U kunt dit vermijden door het serienummer vanuit uw aankoopmail te kopiëren met Ctrl+C en te plakken met Ctrl+V.

Groet,

Rob (Magix Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.08.2020, 09:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.08.2020 om 09:51 uur

Hallo Flevoron,

Hier nog een aanvulling. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/ozone-7-serienummer-ongeldig--517/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

flevoron schreef op 09.08.2020 om 04:22 uur

Om maar meteen de moderator tegemoet te komen:

 Ik heb SF14 gekocht. Dit was inclusief Ozone/iZotope/RX7 software. Hoe krijg ik de serienummers van deze software? Het serienummer van SF14 werkt hier niet voor....... Graag jullie hulp. ...............

flevoron schreef op 09.08.2020 om 04:24 uur

Hallo Flevoron,

U schrijft, dat het serienummer van SF14 niet werkt. Hebt u het serienummer correct ingetikt? De meest gemaakte fout is dat een letter O aangezien wordt wordt voor een nul(0)of andersom. U kunt dit vermijden door het serienummer vanuit uw aankoopmail te kopiëren met Ctrl+C en te plakken met Ctrl+V.

Groet,

Rob (Magix Moderator)

Uiteraard heb ik dat gedaan. Maar krijg de boodschap terug dat het serienummer het verkeerde formaat heeft / niet geldig is.

mi-bo schreef op 09.08.2020 om 07:04 uur

@flevoron

Beste Flevoron.

Dank voor Uw feedback.

Ja dit is de Nederlandse afdeling van magix.info vandaar.

U kunt het beste een mail sturen naar shop@magix.net (inclusief aankoop bon) en daar Uw probleem kenbaar maken,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 09.08.2020 om 11:47 uur

Hallo Flevoron,

Allereerst dit: "Dit Nederlandse Forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support".

U schrijft dat u SF14 hebt gekocht, incl. Ozone/iZotope/RX7. Ik ga ervanuit, dat u SF14 hebt kunnen installeren en activeren met het verkregen serienummer. Als ik het goed begrijpt wilt u met hetzelfde serienummer van SF14 ook Ozone/iZotope/RX7 installeren en activeren. Klopt mijn beweringen?

Groet,

Rob

PS. kunt u de volledige naam van SF14 geven?

Laatst gewijzigd door Bol op 09.08.2020, 12:35, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

flevoron schreef op 09.08.2020 om 14:25 uur

Sound Forge Pro 14

Bol schreef op 09.08.2020 om 18:31 uur

Hallo Flevoron.

Ik heb SF pro 14 (trailversie 30 dagen) in een tijdelijke beschermde omgeving geïnstalleerd. Ik heb zowel SF pro 14 en Izotope kunnen opstarten.



Klik op Authorize

Vul hier het serienummer in die u hebt gekregen van Magix voor het activeren van iZotope.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.08.2020, 18:53, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

flevoron schreef op 10.08.2020 om 08:38 uur

Beste Rob,

Het probleem is nou net dat ik geen andere serienummer heb gekregen van magix voor iZotope.

Wel voor SF14. Maar dat serienummer kan ik niet gebruiken voor iZotope

Bol schreef op 10.08.2020 om 09:21 uur

Hallo Flevoron,

Het klopt, dat u een ander serienummer nodig hebt om Ozone/iZotope/RX7 te kunnen registeren. Hebt u toevallig wel een waardebonnummer: G3-xxxxx-xxxxx-xxxx gekregen?

Mijn advies, neem contact op met Magix Support: via het vernieuwde aanvraagformulier:https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Zij kunnen u dan precies vertellen hoe u Ozone/iZotope/RX7 kunt / moet registreren.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.08.2020 om 09:44 uur

@flevoron

Beste Flevoron.

Na registreren krijgt U via MAGIX Shop een andere mail met serienummer toe gestuurd staat dit niet toevallig in uw Spambox

En anders de stappen ondernemen door mij geschreven op 09.08.2020 om 07.04 uur want shop@magix.net vergeven de serienummers

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

flevoron schreef op 10.08.2020 om 11:00 uur

Hartelijk dank aan iedereen voor het meedenken. De heren/dames van de Ozone/iZotope/RX7 software hebben mij voorzien van serie nummers en registratie gegevens die nu wel kloppen. Alles draait nu als een zonnetje !!

mi-bo schreef op 10.08.2020 om 11:07 uur

@flevoron

Beste Flevoron,

Dit is een goed bericht dat het zo snel is opgelost,en dank hiervoor om dit op het Forum te zetten

Veel montage plezier met het mooie Product Sound Force 14.

Met vriendelijke groet,

Michael

Forum Moderator .

Bol schreef op 10.08.2020 om 11:21 uur

Hallo Flevoron,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat de heren/dames van Ozone/iZotope/RX7 u verder hebben geholpen. Probleem hiermee opgelost.

succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.08.2020, 11:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-