Overzettijd naar MPEG bestand

Magix2011 schreef op 31.12.2022 om 12:01 uur

Magix plus 2020 - Is het normaal dat het overzetten van een filmpje van 8 minuten meer dan een uur duurt?

Antwoord heeft even geduurd, maar ik kan de specificaties van mijn PC niet terugvinden (Een Medion all in one desktop). Punt is dat ik tot nu toe niet zulke lange wachttijden had bij het maken van een filmpje. Met overzetten bedoel ik dat ik, na het samenstellen van de diverse beelden en toevoeging van een muziekje in het Magix de Luxe 2021 programma, dit filmpje over wil zetten op een USB stick als MPEG bestand. Normaal heeft dit wel even tijd nodig, maar zeker voor een acht minuten filmpje, geen uren. Maar er waren nog meer rare dingen, zoals dat na opslag van de eerste schikking van de beelden, bij het opnieuw oproepen het hele bestand was verdwenen en ik opnieuw kon beginnen. Misschien een rare storing geweest, want ik ben nu weer begonnen met hetzelfde filmpje en kan ze nu wel weer opnieuw oproepen zoals ik het heb weggezet. In ieder geval bedankt voor uw 1e reactie, ik ga verder met mijn filmpje en hoop dat het nu beter gaat na afronding hiervan. Zo niet, meld ik me weer.

Reacties

Bol schreef op 31.12.2022 om 14:07 uur

@Magix2011

Beste,

Wat bedoelt u precies met overzetten? De snelheid van het overzetten via een Magix Video USB omzetter c.q. exporteren van uw filmproject hangt sterk af van uw computerconfiguratie. Wat is de specificatie van uw computer.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 31.12.2022, 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-