Overzetten naar computer

pajdriessen schreef op 07.11.2014 om 13:16 uur

Misschien nog een laatste vraag Rob omdat jij dezelfde recorder hebt/had ........... als ik alles aangesloten heb (Video Grabber kan ik dus voor deze camcorder niet gebruiken) hoe haal je dan precies binnen of met andere woorden hoe stel je camcorder in voor transport met player!

Als dit lukt kan ik de software aanschaffen. Heb jij nog een tip voor een bepaalde versie. Ik ben dus beginner en houd van simpel!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.11.2014 om 14:47 uur

Beste,

Toen ik nog de camcorder Canon MV750i bezat, had ik op mijn computer een firewire aansluiting. Op de meegeleverde software van Canon stond een programma waarmee ik de filmfragmenten overzetten naar mijn computer. Ik heb dit op het internet gevonden: http://www.kabelblog.nl/firewire-camcorder-videocamera-op-usb-aansluiten/ . Mijn advies is, ga eens langs bij een computerwinkel en vraag aan de verkoper wat voor uw computer de beste oplossing is. 

Als de filmfragmenten van uw bandjes overgezet zijn, dan kunt u deze bewerken tot een film met het zeer veelzijdige video deluxe 2015 premium.

Succes,

Rob

pajdriessen schreef op 07.11.2014 om 15:19 uur

Ik volg je advies op Rob en loop morgen bij de computerwinkel langs.

Wederom bedankt voor je goede informatie en tip

 

Peter