overige domeinnamen koppelen

benniemasman schreef op 09.02.2012 om 13:50 uur

hallo, ik heb het pakket de luxe van magix websitemaker..... je kunt 5 domeinnamen gebruiken. nu heb ik 1 domeinnaam vastgelegd, en daarbij een website gemaakt voor mijn bedrijf...nu mijn vraag ik heb nog 4 domeinen over, kan ik deze ook weer koppelen aan de website die ik heb gemaakt van mijn bedrijf...maar die dan als extra link op het internet tezien zijn maar dan naar mijn website lijden.. bvd.

Reacties

jarnooo schreef op 09.02.2012 om 15:41 uur

volgensmij je gewoon op bijde tegelijk uploaden, moet je maar even testen met je gratis magix adres

en anders kun je hem nog doorlinken

mi-bo schreef op 10.02.2012 om 10:25 uur

Misschien heb ik ongelijk, maar U heeft het luxe pakket van Website maker,met 1 domein naam, en 5 emial accounts die u via Uw domein naam kunt gebruiken, of heeft U 5 x een aparte domein naam in het pakket.

bv

 

gr

benniemasman schreef op 11.02.2012 om 13:58 uur

hallo mi-bo  ik heb 1 domeinnaam in gebruik.....www.domeinnaam.nl  maar ik kan nog 4 domeinnamen aanmaken.

en emailpostvakkken zijn er in totaal 10 waarvan nu 1 ingebruik met info@.

de 4 overige domeinnamen die ga gebruiken hebben dus ook  betrekking op mijn bedrijf...de website die ik gemaakt wil ik dus naar die nieuwe domeinnamen koppelen...anders moet ik 4x de website opnieuw maken....dus kan ik dit koppelen aan de website die ik al gemaakt heb dat is mijn vraag.....