Overgestapt naar Deluxe 2022

renier-v schreef op 07.11.2021 om 10:42 uur

Beste

Ik heb net een dvd mix foto video gemaakt van en Trouwfeest , nu slaagt sinds 3weken programma steeds vast met het omzetten naar HD1 kwaliteit Mpg 4. Problemen zijn begonnen sinds ik van versie overgestapt ben van Deluxe 2021 naar 2022. in het begin werkte alles naar behoren , maar nu kan ik geen dvd meer maken ,en als hij toch omgezet heeft , kan geen enkele spelen hem afspelen . Bestand beschading geeft deze aan .

Graag zou ik een oplosssing hier voor hebben in verband met levering aan die mensen die zitten te wachten op deze Dvd.

Mvg Rene

Reacties

Bol schreef op 07.11.2021 om 13:17 uur

@renier-v

Hallo Rene,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U schrijft, ik heb net een DVD mix foto video gemaakt van een trouwfeest. Als ik het goed heb begrepen, dan hebt u uw MVP-projectbestand op een DVD gebrand en u wilt u deze weer omzetten naar HD kwaliteit 1 exporteren als een MPEG-4 bestand.

Waarom maakt u eerst van uw MVP project bestand een DVD? U kunt toch gelijk uw MVP-projectbestand exporteren als HD Kwaliteit 1 - MPEG-4 bestand.


Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2021, 13:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

renier-v schreef op 07.11.2021 om 16:34 uur

Beste Rob

zoals u de afbelding laat zien , doe ik ook zo , maar het bestand dat ongezet is naar deze kan geen 1 player afspelen en het bestand mist diverse achtergrond bestanden , maar het probleem is i k krijg de bestanden niet open om af te spelen

Ik gebruik al zeker 9 jaar Magix deluxe Premium , maar dit heb ik nog nooit voor gehad .Ik had versie 2021 die heeft onlangs up-date gedaan naar versie 2022 , dat ging even goed en dan zijn de problemen begonnen.Beeld vastslagen , stotteren van de foto colage en hij zet bestand op film zo gezegt , maar krijg ik niet voor elkaar

ik heb gisteren avond de nieuwe versie 2022 gekocht , en geinstaleerd maar probleem bijft het zelfde

Mvg Rene

 

Bol schreef op 07.11.2021 om 16:56 uur

@renier-v

Hallo Rene,

Als u uw MVP project rechtstreeks vanaf de tijdlijn van VDL2022 exporteer, dan kunt u deze afspelen bv. via VLC mediaplayer of Windows Media player. Projecten gemaakt in VDL 2021 zijn niet (altijd) compatibel met VDL 2022.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-