overgangen wijzigen

skabout schreef op 25.09.2014 om 12:07 uur

Hallo, ik werk met Video de Luxe 17 en heb net onder al mijn foto's willekeurige overgangen gezet. Normaal kan ik een overgang die ik niet leuk vindt wijzigen. Maar nu staan onder de foto's diverse overgangen, terwijl bij het afspelen het een harde las is. Als ik deze wijzig in een andere overgang, zie je de nieuwe overgang wel tussen de foto's staan, maar het blijft een harde las.

ik werk op mijn computer via google chrome.

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2014 om 15:31 uur

Beste, als U een foto story maakt en U klik op storyboard modus links 1 vierkantje ziet u overal de overgangen staan a/b klik U dit aan dan kunt u de overgang veranderen, uiteraard niet daarna de optie op alles toepassen activeren, want dan komt deze overgang tussen alle foto's te staan, dit is de juiste manier

succes

Michael

skabout schreef op 02.10.2014 om 19:04 uur

hallo Michael, bedankt voor je antwoorden, maar het wijzigen van overgangen dat wist ik al.Dat gebruik al altijd. Maar zoals ik al zei kan ik sommige overgangen niet wijzigen. Er staat bv als tekentje tussen de foto's "vliegen", maar krijg een harde las te zien.Probeer dat te wijzigen in bv "wissel", krijg dat tekentje ook te zien tussen de foto;s, maar hij blijft een harde las geven. Bij sommige foto's lukt het wel.