overgangen werken niet meer

Reacties

mieke-v schreef op 23.09.2021 om 08:54 uur

@Kees-Haremaker,

Dank je wel voor uw bijdrage en uitgebreide uitleg, idd ga ik het na dit project de volgende keer anders doen

vr.gr. Mieke

mieke-v schreef op 07.10.2021 om 18:46 uur

Ik heb de nieuwe patches van vandaag geinstaleerd en helaas het brengt geen oplossing, de standaard overgangen blijven nog steeds een harde las, de nieuw gekochte overgangen vanuit de store werken wel

mieke-v schreef op 13.10.2021 om 11:27 uur

Hallo,

Dit is de laatste melding van gisteren die ik kreeg van Magix:

Dear Mieke,

Thank you for your message. In this case I will readress the problem to the developers. As I said, probelms with transitions are known to us so I assume the fix just didn't make it into the recent patch (except for the aspect ratio problem with transitions). We are sorry for any inconveniences. 

--
Best regards,

mvg, Mieke


 

Kees-Haremaker schreef op 13.10.2021 om 13:10 uur

Hallo Mieke in een pb meldde ik je al dat het bij mij wel werkte.
Mvg Kees

mieke-v schreef op 14.10.2021 om 18:57 uur

Hallo Kees, ik kon niet meer op dit forum komen nu weeer wel Bedankt voor het mee denken, ik wacht rustig eerst even Magix bericht weer af nogmaals dank

mieke-v schreef op 11.11.2021 om 23:32 uur

Hoi allen, na heel veel berichten over en weer van Magix en nog altijd niet opgelost, heb ik besloten een nieuwe pc te laten bouwen met alles erop en eraan dat ik niet vast ga lopen bij VDL maar natuurlijk ook voor andere doeleinden. Hoop dat dan alles naar behoren gaat werken.

voor allen die nog met het probleem zitten hoop ik dat er gauw een oplossing zal komen veel succes!!

Bedankt voor het mee denken

mvg, Mieke

 

mieke-v schreef op 11.11.2021 om 23:34 uur

Ik laat deze topic nog even open totdat ik m'n nieuwe pc heb en alles erop heb geïnstalleerd

mieke-v schreef op 15.11.2021 om 00:19 uur

inmiddels mijn nieuwe PC aan het personaliseren, maar heb vanavond toch de VDL al geïnstalleerd en alles werkt naar behoren voor zover ik het gezien heb