Overgangen doen het niet.

Corina schreef op 17.02.2022 om 10:41 uur

Hallo,

Wie kan mij helpen. Mijn overgangen doen het niet meer. Ik ben al 2 maanden met Magix support aan het heen en weer mailen maar zonder succes. Al diverse keren het hele programma van de computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. Zelfs diverse nieuwe updates lossen het probleem niet op. Ik heb de versie video deluxe Premium 2022. De overgangen deden het eerst wel goed. Maar nu ineens doen ze het niet meer. Wie o wie kan mij helpen!?? Ik hoor het graag :)

Groeten Corina

Reacties

mi-bo schreef op 17.02.2022 om 11:21 uur

@Corina

Beste Corina.

Dat hulp van MAGIX Support niet heeft geholpen verbaas mij.

Heeft U via MAGIX Support ook geen systeemcheck gekregen,daar komt vaak de oplossing vandaan.

Maar een voorstel als update garantie nog niet is verlopen.

Bestand, instellingen,instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Pc opstarten, help extra programma's installeren, misschien is hier niet alls aangevinkt.

Heeft U al gekeken of grafische (video)kaart upp to date is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Corina schreef op 17.02.2022 om 12:21 uur

Beste Michael,

hartelijk dank voor je reactie. Ik heb magix een DxDiag rapport gestuurd. Ik heb diverse nieuwe drivers/ grafische kaarten geïnstalleerd. Naast de vele updates, heeft dit tot nu toe niet geholpen. Al met al ben ik al 2 maanden bezig om dit probleem op te lossen.

Mijn videobeeld en foto's en tekst, was ook ineens wazig in het monitor scherm. Heel vaag allemaal. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Mvg Corina

Bol schreef op 17.02.2022 om 12:36 uur

@Corina

Hallo Corina,

....Mijn overgangen doen het niet meer.....

Vervelend om te moeten lezen, dat u al twee maanden met uw probleem bezig bent.

Maar wat u zou kunnen proberen is het volgende:

  • ga naar: alle instellingen van Windows
  • Ga naar : Apps / onderdelen / Magix Video Deluxe Premium / Plus (Sjablonen en effecten)
  • klik tweemaal op verwijderen en op: Ja
  • zet een vinkje bij Magix Video Deluxe (Overgangseffecten)
  • klik op verwijderen
  • nadat deze is verwijderd, ga dan naar: Hulp / Extra inhoud installeren
  • Installeer Magix Video Deluxe (Overgangseffecten) opnieuw

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.02.2022 om 13:11 uur

@Corina

Beste Corina.

Als gegeven antwoord door MAGIX Support geen resultaten heeft kunt U altijd reageren via ticket nummer zolang de update service (365 dagen) niet verlopen is.

Maar misschien is gegeven antwoord hierboven wel voor U de oplossing.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.02.2022 om 15:07 uur

@Corina

Hallo Corina,

Ik ben vergeten te vermelden, dat u Video_deluxe_2022_Premium_FadeEffects_INT_210812_12-58_19_0_0_0.exe ook moet verwijderen uit de installatiemap Magix Downloads. Deze moet ook opnieuw van de Magix Server gedownload worden, zodat u de nieuwste versie hebt.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Corina schreef op 17.02.2022 om 16:25 uur

Beste Rob,

Bedankt voor je tips! Ik heb ze meteen uitgevoerd, maar wederom helaas zonder succes.

Er zijn maar 3 overgangen die het doen, zie bijlage (aangevinkt met een krul) (deze deden het altijd nog gewoon en de rest niet)
Als ik een overgang plaats komt er ook een blauw balkje boven. Dit was in het verleden ook nooit zo.

Ik weet niet of dit ook iets met het probleem te maken heeft?

Bol schreef op 17.02.2022 om 16:47 uur

@Corina

Hallo Corina,

Jammer, dat mijn aangedragen manier van oplossen bij u niet het gewenste resultaat oplevert. Wat u zou kunnen doen, is om VDL 2022 Premium eens grondig te verwijderen.

Om Video Deluxe opnieuw te installeren, doe dan het volgende:

  • Klik HIER, om de "Probleemoplosser te downloaden".
  • Open MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab en selecteer "Volgende".
  • Klik nu op "Verwijderen".
  • Selecteer de optie "MAGIX Video Deluxe" en klik op "Volgende".

Belangrijk: Als er in de lijst meer entry's met "Video Deluxe" of "Video Deluxe Update" voorkomen, laat dan de tool meerdere keren na elkaar werken tot alle Video Deluxe-entry's weg zijn.

Verwijder de programmamappen voor Video Deluxe Premium onder de volgende paden:

  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\User\uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe28_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe28_premium\

Als u de mappen niet ziet, moet u eerst verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Beeld" in het Configuratiescherm en activeer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" onder "Weergave" onder "Verborgen items en mappen".

of

  • Installeer Video Deluxe Premium opnieuw

Heel veel succes.

Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 17.02.2022, 16:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Corina schreef op 22.02.2022 om 11:14 uur

Allemaal bedankt voor de reacties en goede tips!

Inmiddels heb ik nu de versie van 2021 en hierin zijn geen problemen. Ik vermoed dat de versie van 2022 gewoon niet goed is. Ik ga lekker werken op de versie van 2021 en hoop dat dit goed blijft gaan.

Groet Corina

mi-bo schreef op 22.02.2022 om 11:33 uur

@Corina

Beste Corina

Gezien MVDL 2021 en MVDL 2022 geheel andere programma's zijn in bewerken is het best mogelijk dat met Uw configuratie MVDL 2021 beter zal werken dan met MVDL 2022.

Dank , om Uw bevindingen op het Forum te zetten,

Veel montage plezier met MVDL 2021

Vriendelijke groet

Michael