overgang : een vierkant vanuit midden laten uitzoomen Liwy schreef op 17.12.2020 om 18:52 uur Vroeger kon men die overgang bekomen door de overgang : "vegen" te activeren en dan via instellingen "vierzijdig" aan te klikken maar nu vind ik die instellingen in de versie 20.0.1.73 niet meer terug. Of moet men dit ergens anders zoeken ? Willy Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 17.12.2020 om 20:49 uur @Liwy Beste Willy, even een snelle mogelijkheid gemaakt. link verwijderd Misschien heeft U hier iets aan Sc6 M.vr.gr Michael Wijziging aangebracht i.v.m verwijderen van link Bol schreef op 17.12.2020 om 22:23 uur @Liwy Hallo Willy, ....Vroeger kon men die overgang bekomen door de overgang : "vegen" te activeren en dan via instellingen "vierzijdig" aan te klikken..... Dit is nog steeds mogelijk. Zie filmpje. Succes, Rob Aanvulling: 17-12-2020 om 22:52uur Liwy schreef op 18.12.2020 om 09:42 uur Bedankt Michael voor het antwoord, maar dit was niet het gevraagde. Maar het antwoord van Rob is het antwoord op mijn vraag en dit is dan ook perfect visueel uitgelegd. Bedankt Rob voor de vlugge reactie en het duidelijk antwoord. Willy mi-bo schreef op 18.12.2020 om 09:59 uur @Liwy Beste Willy, Dank voor Uw feedback, Daar U niets heeft aan mijn antwoord zal ik de link verwijderen, Fijn te lezen dat het gegeven antwoord van Rob wel voor U de oplossing is. Blijf gezond, fijne feestdagen M.vr.gr Michael Bol schreef op 18.12.2020 om 10:42 uur Hallo Willy, Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugt om te lezen, dat mijn uitleg zeer duidelijk over is gekomen. Hierbij wens ik u en uw gehele familie fijne gezonde feestdagen toe. Keep It Safe Rob 1