Reacties

RiViS schreef op 31.03.2015 om 17:49 uur

Het is me niet helemaal duidelijkover welke versie je vraag nu precies gaat. Audio Cl. Lab 16? Van welk jaar is dat? Ik heb dat voor de audio progr's nl niet zo op een rijtje. Ik heb versie MX staan, die van 2012 is, Daar kan ik wat jij beschrijft (rechtsklik/ safspelen) gewoon doen. Je krijgt bij het importeren van audio bestanden   een Windows scherm te zien waarin je na rechtsklik inderdaad die keuze kunt maken (afspelen). Ik heb Windows 7, welke windows versie heb jij? Misschien zit daar het verschil...

groet,

Rijk

kimovo schreef op 31.03.2015 om 18:05 uur

Bedankt voor de reactie.

 

De versie is Audio Cleaning Lab de Luxe 16. Weet niet uit welk jaar, maar werk er al een tijdje mee. Onder windows 7 en tot vorige week zonder probleem. Nu geen reactie meer dus op de rechter muisklik met de vraag of iemand een idee is hoe dit te verklaren en vervolgens op te lossen is.

RiViS schreef op 31.03.2015 om 18:13 uur

Bedoel je dit?

 

en verschijnt dan dit pop up menuutje niet meer na rechtsklik?

groet

Rijk

kimovo schreef op 01.04.2015 om 13:35 uur

Getoonde schema is inderdaad wat ik bedoel. Dat krijg ik niet meer in beeld na de rechtermuisklik.

RiViS schreef op 01.04.2015 om 14:25 uur

2 vragen:

1) Is je muis nog wel in orde? Check of rechter muisklik werkt op b.v. je bureaublad

2) Ben toch wel benieuwd naar jaarversie van je programma, kun je bekijken op   www.magix.com/NL/    en daar klikken op icoontje silhouet uiterst rechts in blauwe balk, daar inloggen en dan kijken onder Mijn Producten, daar staat de datum van registratie van jouw programma. 

groet,

Rijk

kimovo schreef op 01.04.2015 om 14:47 uur

Dag RiViS,

 

Bedankt hoe dan ook voor je moeite. Mijn muis heb ik getest en is ok. Zelfs nog een andere muis geprobeerd met hetzelfde resultaat. Bij Eigenschappen zie ik dat de versie in januari 2013 is geïnstalleerd.  Op 2 laptops. Ik kom er net achter dat de versie op mijn oude W7 laptop nog wel werkt en op mijn nieuwere W8 (die ik alleen voor muziek en films heb) niet meer. En nogmaals...tot vorige week was er niets aan de hand.

 

Voormalige gebruiker schreef op 01.04.2015 om 16:56 uur

Beste Kim,

Volgens mij is Audio Cleaning Lab de Luxe 16 uitgekomen in 2010. U geeft aan dat u bij de eigenschappen dat de versie in januari is geinstalleerd. Echter dit zeg nog niets over de werkelijke versie van Audio Cleaning Lab de Luxe 16. Dit kunt u wel zien, zoals RiVis eerder aan je geantwoord heeft. Als u een legale versie heeft, dan is er waarschijnlijk een mogelijkheid om Audio Cleaning Lab de Luxe 16 onder windows 8 te kunnen laten draaien. Zeker weet ik dit niet. Maar het is te proberen.

Succes,

Rob

kimovo schreef op 01.04.2015 om 17:14 uur

Dank ook Rob,

2010 zou kunnen. Ik heb legale versie en begin 2012 op toen nieuwe laptop W7 geïnstalleerd. Later ook nog een keer op  2e laptop onder W8. Die gebruik ik eigenlijk steeds. Programma heeft, zoals gemeld, tot vorige week goed onder W8 gewerkt, maar nu niet meer en ik heb geen idee van de oorzaak en ook niet hoe het te herstellen.

 

Groet   Kimovo

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 01.04.2015 om 18:45 uur

Hallo Kimovo,

Ik heb het programma Audio Cleaning Lab de Luxe 16 niet. Maar dit lijkt meer op een Windows configuratie fout dan een Magix.

Met deze link ga je naar je eigen account: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (hier moet je inloggen met je emailadres en wachtwoord dit je gebruikt heeft bij het registreren van het programma.

Zoals je schrijft heet het programma tot vorige week goed onder W8 gewerkt. wat je zou kunnen doen is:

1. Het kan zijn dat je computer vervuild is. Ik gebruik hiervoor CCleaner of Glary Utilities 5.0 (beide freeware)

2. Windows maakt herstelpunten aan. Zet een herstelpunt terug, neem een datum toen alles nog goed werkte.

3. Het kan ook nog aan je muisinstellingen liggen.  Ga naar configuratie scherm / muis

4. je kan ook Audio Cleaning Lab de Luxe 16 deinstalleren en opnieuw installeren.

Succes,

Rob

kimovo schreef op 01.04.2015 om 19:05 uur

Rob bedankt. ik ga het uitzoeken.