Reacties

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 16:30 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Er is een mogelijkheid dat U het bandje verschillende keren heeft gebruikt dan kan het zijn dat bv op lokatie even heeft gekeken heeft wat er is opgenomen.

Dan bij weer aanzetten wordt de band niet helemaal terug gezet op tijd van eerder stoppen,hierdoor komt sg open stukje maar bij U kan er beelden staan van eerder opgenomen.

Bij het digitaliseren kan het niet gebeuren dat er ergens beelden vandaan komen,het wordt namelijk 1 op 1 (band analoog naar computer RUV9)gecopieerd.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 16:38 uur

Dag Michael,

Ik ben nu bij het zesde project en nog steeds komen hele delen van het tweede project in het nieuwe project. Wat moet ik doen om dit te niet te doen? Groet, Jacques.

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 16:45 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Waarom neemt U niet een project op.

Kijk of er beelden tussen zitten die weg moeten.

Dan op voltooien klikken en dit opslaan in een map.

Dan het volgende na dit 6 X te hebben gedaan kunt u via film icoontje alles weer naar de tijdlijn importeren en zo een mooi project er van maken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 16:53 uur

Dag Michael,

Ik knip die ouden beelden eruit maar dan mis ik de originele beelden die bij het geluid horen van het nieuwe project. Dus mis ik gewoon hele delen van een nieuw project.

Grt, Jacques.

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 17:06 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

U heeft een bandje van 60 minuten die wordt via Usb omzetter gedigitaliseerd naar de Pc dit staat op de tijdlijn.

Als dit is gedaan (ziet U dan beelden van een ander project hier tussen staan) klopt dit

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 17:11 uur

Dag Michael,

Ja, die staan er tussen.

Jacques

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 17:17 uur

@Jacques-Kemper

Dank voor Uw feedback.

Het volgende :

camera aansluiten via rood,wit,geel op de Tv..wat ziet U dan.

Ik ben benieuwd

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 17:21 uur

Ik sluit de videorecorder aan via een scart aansluiting en Magix toebehorende op de USB aansluiting van de computer.

Jacques.

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 17:27 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Heeft geen mogelijkheid om de analoge videorecorder aan te sluiten op de TV.

Dan kunt U zien of daar ook vreemde beelden tussen zitten.

Zie graag een reactie van U.

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 17:35 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Een toevoeging nadat de bijgeleverde scartkabel is aangesloten aan de achterzijde vsn de videorecorder kunt u met de andere kant rood,geel,wit via de Tv analoge kanaal zoeken kijken of er nu ook vreemde beelden tussen zitten.

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 17:35 uur

Hoi Michael,

als ik een videoband in de recorder stop en deze laat afspelen dan zie ik in mijn beeldscherm de beelden die ik dan opneem met daarbij de juiste audio. Daarin zie ik geen beelden van vorige projecten tussen zitten. Op het moment dat ik de opname stopzet en deze in de tijdlijn verschijnt worden de beelden van vorige opname zichtbaar. Gedurende de opname’s zie ik hier niets van. Met of zonder scenedetectie maakt geen verschil. Jacques.

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 17:51 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Heeft U ook de beelden via een Tv bekeken

De vraag antwoord hebben elkaar op de zelfde tijd gekruist

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 17:56 uur

Michael,

is beeldscherm van de computer gelijk aan tv?

jacques

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 18:01 uur

@Jacques-Kemper

Beter die in de huiskamer staat

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 23.03.2020 om 18:23 uur

Dag Michael,

ik ben al vanaf 07:30uur bezig en ga morgen verder. Bedankt alvast voor jouw support.

Jacques.

Jacques-Kemper schreef op 24.03.2020 om 15:43 uur

Dag Michael,

Ik heb het “verstorende” programma ge-delete. Heb weer een nieuw project aangemaakt. Als ik nu iets achter het nieuwe project wil zetten krijg ik de melding “kan videobestand bla,bla,bla niet openen” dit is het oude project, dit klik ik weg en ga verder. Nu krijg ik niet meer die “oud project beelden” tussen mijn nieuwe project. Ik vind het wel uiterst vreemd dat hier geen gepaste oplossing voor is. Moet ik misschien de software er nogmaals opzetten?

grt, jacques.

mi-bo schreef op 24.03.2020 om 15:58 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Dank voor Uw feedback.

Wat was het resultaat na het bekijken op de huiskamer Tv,

videorecorder naar Tv hierop heeft U niet gereageerd.

RUV 9 is geen montage pakket maar een programma om Uw dierbare beelden te digitaliseren.

Sc6

Michael

Jacques-Kemper schreef op 24.03.2020 om 16:59 uur

Dag Michael,

Ik kreeg gewoon de beelden te zien die op de originele band staan. Nogmaals heel vreemd. Welk pakket zou je mij adviseren om eenvoudige huis, tuin en keuken projectjes te monteren? Grt, Jacques.

mi-bo schreef op 24.03.2020 om 17:14 uur

@Jacques-Kemper

Beste Jacques.

Het pakket Red Uw Video bestaat namelijk uit 2 pakketten.

1: RUV 9 dit is om Uw dierbare beelden te digitaliseren.

2:Videó Easy dit is om hier kunt U een voudige de beelden bewerken.

Door eerst het bandje te digitaliseren kunt U via voltooien het opslaan in een map.

Met opstarten van MAGIX Videó Easy kunt U de opgeslagen beelden op een eenvoudige manier bewerken en als alles klaar is op een externe schijf zetten of een dvd branden.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jacques-Kemper schreef op 24.03.2020 om 17:28 uur

Dag Michael,

bedankt voor de tip,

grt,

Jacques.