Bij het voltooien van een nieuw project worden er beelden van een vorig project bij het geluid van het nieuwe project getoond. Hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen?
Er is een mogelijkheid dat U het bandje verschillende keren heeft gebruikt dan kan het zijn dat bv op lokatie even heeft gekeken heeft wat er is opgenomen.
Dan bij weer aanzetten wordt de band niet helemaal terug gezet op tijd van eerder stoppen,hierdoor komt sg open stukje maar bij U kan er beelden staan van eerder opgenomen.
Bij het digitaliseren kan het niet gebeuren dat er ergens beelden vandaan komen,het wordt namelijk 1 op 1 (band analoog naar computer RUV9)gecopieerd.
Ik ben nu bij het zesde project en nog steeds komen hele delen van het tweede project in het nieuwe project. Wat moet ik doen om dit te niet te doen? Groet, Jacques.
Ik knip die ouden beelden eruit maar dan mis ik de originele beelden die bij het geluid horen van het nieuwe project. Dus mis ik gewoon hele delen van een nieuw project.
Een toevoeging nadat de bijgeleverde scartkabel is aangesloten aan de achterzijde vsn de videorecorder kunt u met de andere kant rood,geel,wit via de Tv analoge kanaal zoeken kijken of er nu ook vreemde beelden tussen zitten.
als ik een videoband in de recorder stop en deze laat afspelen dan zie ik in mijn beeldscherm de beelden die ik dan opneem met daarbij de juiste audio. Daarin zie ik geen beelden van vorige projecten tussen zitten. Op het moment dat ik de opname stopzet en deze in de tijdlijn verschijnt worden de beelden van vorige opname zichtbaar. Gedurende de opname’s zie ik hier niets van. Met of zonder scenedetectie maakt geen verschil. Jacques.
Ik heb het “verstorende” programma ge-delete. Heb weer een nieuw project aangemaakt. Als ik nu iets achter het nieuwe project wil zetten krijg ik de melding “kan videobestand bla,bla,bla niet openen” dit is het oude project, dit klik ik weg en ga verder. Nu krijg ik niet meer die “oud project beelden” tussen mijn nieuwe project. Ik vind het wel uiterst vreemd dat hier geen gepaste oplossing voor is. Moet ik misschien de software er nogmaals opzetten?
Ik kreeg gewoon de beelden te zien die op de originele band staan. Nogmaals heel vreemd. Welk pakket zou je mij adviseren om eenvoudige huis, tuin en keuken projectjes te monteren? Grt, Jacques.
Het pakket Red Uw Video bestaat namelijk uit 2 pakketten.
1: RUV 9 dit is om Uw dierbare beelden te digitaliseren.
2:Videó Easy dit is om hier kunt U een voudige de beelden bewerken.
Door eerst het bandje te digitaliseren kunt U via voltooien het opslaan in een map.
Met opstarten van MAGIX Videó Easy kunt U de opgeslagen beelden op een eenvoudige manier bewerken en als alles klaar is op een externe schijf zetten of een dvd branden.