oude film opnieuw bewerken in video de lux 2021 vandervalk schreef op 10.11.2020 om 16:16 uur ik probeer een oude film die ik eerder gemaakt hebt, opnieuw te bewerken. bij het openen geeft de film een schermpje met de tekst, Dit bestand bevat geen sample gegevens? ik klik dat weg en verder merk ik er niets van. wat betekent dit ? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 10.11.2020 om 16:36 uur @vandervalk Beste van der valk. Laat ik beginnen met opstarten van de discussie : Hoe is de oude film opgeslagen . Is dit misschien het begin van opstarten van een video recorder .(dvd recorder) M.vr.gr Michael / Forum Moderator Bol schreef op 10.11.2020 om 16:58 uur @vandervalk Hallo Van der Valk, Uw melding heb ik vandaag ook al meerdere keren gehad. Bij mij wordt wel het beeldmateriaal op de tijdlijn gezet, maar geen audio. Dit komt, omdat Magix in de laatste update VDL 2021 versie 20.0.1.73 de navolgende verandering hebt toegepast: Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket" Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10) Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec" Ik heb dit weten te omzeilen, door met Handbrake (freeware) te downloaden vanaf https://handbrake.fr/ te converteren. Succes,RobModerator / Forumlid vandervalk schreef op 10.11.2020 om 18:44 uur ik ga ermee aan de slag, bedankt voor de informatie. 1