Reacties

mi-bo schreef op 15.08.2018 om 08:36 uur

@Huub-Nieuwenhuizen

Huub,

Welkom op MAGIX.INFO Forum.

Uw verhaal zal best kunnen kloppen,

maar het gaat over analogebeelden en met MAGIX Video Easy heeft U 1 spoor voor de beelden en zit het geluid van de opname vast aan het beeld(alles in 1).

Komen de beelden niet van een bandje waar eerst opnamen hebben op gestaan en later weer andere opnamen er overheen zijn opgenomen( dan is het mogelijk dat er oudere opnamen tussen de nieuwe beelden zitten( oorzaak bandje tussentijds even bekijken en het bandje uit de camera halen en later weer opname maken).

Mvg

Michael

Huub-Nieuwenhuizen schreef op 15.08.2018 om 09:09 uur

Michael

dank voor je snelle reactie

het is zo dat het fragment waar ik het over heb bij diverse projecten voor komt

dit gebeurd vaak na de eerste minuut. ik heb 1 keer een foutmelding gehad tijdens het opstarten van video easy. ik heb het gevoel dat het daarmee te maken heeft gehad, want toen was ik met de "oude" video bezig. en het programma had het dat het programma eventueel opnieuw geïnstalleerd moet worden. dit heb ik gedaan, maar niet eerst ge-deïnstaleerd

kan ik easy video verwijderen en opnieuw instaleren, of moet ik deze eerst deactiveren, daarna verwijderen en opnieuw instaleren

mi-bo schreef op 15.08.2018 om 10:38 uur

@Huub-Nieuwenhuizen

Huub,

als u het helemaal goed wil doen,

Eerst C:\programdata\magix\ dan ziet u vanzelf MAGIX Video easy staan. Installation verwijderen,dan naar magix.com inloggen mijn producten,uncheck bij de Pc/laptop waar het programma opstaat,

akkoord.

Dan daar vandaan via installatie programma het weer installeren mits U een dvd heeft.

Dan als het geheel is geinstalleerd via help online actualiceren de patch binnen halen die het programma nodig heeft.

Het het probleem moet zijn opgelost.

mvg

Michael

Bol schreef op 15.08.2018 om 11:18 uur

Hallo Huub,

Let op!! Je moet eerst Video Easy 6.0 de-installeren via "een programma verwijderen of wijzigen" van Windows. Daarna kan je de installatiemap verwijderen zoals Mi-Bo aangeeft en Video Easy 6.0 opnieuw installeren.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.08.2018 om 11:21 uur

@Huub-Nieuwenhuizen.

Huub,

toch even een aanvulling, deactiveren vanaf Uw Pc is goed,( configuratiescherm , mijn programma )

Vergeet niet na bezoek aan magix.com om uit te loggen.

dit is belangrijk na het installeren help. online actualiseren.

waarom zie bijlage hieronder, in de download update zit namelijk Dolby Windows 10 Fix.

Wijzigingen in versie 6.0.2.134

·       Dolby Windows 10 Fix

Wijzigingen in versie 6.0.2.132

·       Verbeterde stabiliteit

Wijzigingen in versie 6.0.2.131

·       Verbeterde stabiliteit

Wijzigingen in versie 6.0.2.130

·       fixed problem with analog capture

·       WMV and MPEG-2 available again

Wijzigingen in versie 6.0.2.129

·       Diverse kleinere fouten verholpen

Wijzigingen in versie 6.0.2.127

·       NIEUW! Smart Preview voor een vlottere weergave op tragere systemen

·       Verbeterde stabiliteit

Wijzigingen in versie 6.0.1.123

·       Verbeterde stabiliteit

·       Diverse kleinere fouten verholpen

Wijzigingen in versie 6.0.1.114

·       Verbeterde stabiliteit

·       Diverse kleinere fouten verholpen

Wijzigingen in versie 6.0.1.67

·       Verbeterde stabiliteit

Diverse kleinere fouten verholpen

Mvg

Michael