Reacties

theo-c schreef op 15.01.2021 om 17:09 uur

Bij mij hetzelfde probleem. Krijg als ik een band wil overzetten tussen de nieuwe beelden flitsen van oude beelden, die ik al eerder heb opgenomen.

Bol schreef op 15.01.2021 om 18:21 uur

@Roy-Hartong, @theo-c,

Hallo Roy, Theo,

Hebben jullie het al geprobeerd om het probleem op te lossen door het programma op de standaardwaarde terug te zetten?

Als hiermee het probleem niet is verholpen, verwijder dan eens het het VideoEasy.ini. Hiermee worden ook alle programma-instellingen teruggezet op de standaardwaarde incl persoonlijke instellingen. Als Magix VideoEasy opstart wordt het ini-bestand weer aangemaakt.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.01.2021, 18:22, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

theo-c schreef op 16.01.2021 om 14:54 uur

Hallo Rob. Bedankt voor de reactie. Ik heb al vele malen banden gedigitaliseerd, waarbij ik flitsen zag van vorige banden die ik gedigitaliseerd had. Als ik dit constateerde ben ik niet verder gegaan met de bewerking. Iedere keer opnieuw begonnen. Ik heb gisteren in een van de berichten in het forum gezien dat als je de film toch normaal voltooid en opslaat als MP4 , je van deze flitsen van oude beelden niet ziet. Ik heb dit vanmiddag geprobeerd en inderaad zijn er geen oude flitsen in de nieuw gedigitaliseerde film te zien.

Gr. Theo

Bol schreef op 16.01.2021 om 15:01 uur

@theo-c

Bedankt 👍 voor u terugkoppeling.

Omdat ik zelf niets meer doet met Red Uw Video om DV- of VHS banden over te zetten, kon ik dit probleem niet echt reproduceren. Het is goed om te lezen, dat bij het exporteren de flitsen van oude beelden niet worden meegenomen als het project wordt geëxporteerd.

Fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.01.2021 om 16:33 uur

@theo-c

Beste Theo,

een reactie op Uw oproep,

Uw schrijft over MP4,DV bandjes,

heeft U een fire-wire ( I-Link aansluiting op Uw Pc.).

dan werkt het zo, ga naar bestand Nieuw ( Ctrl + N )dan project naam opgeven, importeren ( video's van digitale camera importeren dan en dan kan via de Pc worden opgenomen, op deze manier heeft U geen kwaliteit verlies en MP4

heeft U deze mogelijkheid niet dan zal het via de USB - omzetter moeten worden gedaan

.

wordt het via de USB omzetter gedaan, dan word digitaal omgezet naar analoog en dan weer gedigitaliseerd

 

Sc6

M.vr.gr

Michael

theo-c schreef op 18.01.2021 om 17:29 uur

Michael. Bedankt voor de reactie, maar de problemen zijn opgelost. Gr. Theo