Reacties

magixagent schreef op 05.06.2013 om 11:03 uur

Door de foto iets uit te rekken, te vinden bij Shift+A dit is foto's uitvullen ( wel de foto activeren)

succes met het mooie MAGIX product,

redcap1 schreef op 05.06.2013 om 15:43 uur

Bij een staande foto krijg ik zowel links als rects een zwart vlak. Dit staat lelijk. Kan ik de kleur veranderen.

Niet per foto maar voor alle staande foto's.

redcap1 schreef op 05.06.2013 om 21:07 uur

Denk dat we langs elkaar heen praten!

Uw voorstel werkt niet!

Er moet een mogelijkheid zijn om de zwarte kleur te wijzigen in bv blauw of groen.

Het formaat van de foto blijft hetzelfde.

Graag een juist antwoord.

bobbiaan schreef op 06.06.2013 om 09:47 uur

Beste....,

Als eerste adviseer ik om zo weinig mogelijk fotos staand te nemen. daardoor ontstaat aan de zijkanten die zwarte balken. De foto op te rekken of eigenlijk is dat inzoemen, werkt wel alleen dan vervalt er een groot deel van je foto wat niet je bedoeling zal zijn. Bovendien wordt de de structuur wazig.  Wat u wil is de achter grond kleur aanpassen en u heeft uw doel bereikt.

Uw laatste opmerking  is niet zo aardig bij mij aangekomen, maar succes met het prima en dan prijs kwaliteit / verhouding Magix pakket.

Mvg

Bobbiaan

magixagent schreef op 06.06.2013 om 10:52 uur

Beste,
ter aanvulling antwoord van Bobbiaan,

met welke versie van Foto's op cd/dvd werkt u.

U vraag met Foto's op dvd 2013 de luxe geprobeerd geen enkel probleem.
zet al uw foto’s in het storyboard modus, klik met de rechtermuis op het eerste plaatje , klik op achtergrond vormgeving, hier ziet u dat het zwart is, klik een kleur naar keuze aan op alles toepassen, en Uw vraag is op de juiste manier beantwoord.
gr