opstarten MAGIX Photostory Deluxe

Ben-vanSpronsen schreef op 30.10.2020 om 11:26 uur

heb MAGIX Photostory Deluxe en MAGIX Photo & Graphic Designer gekocht. Het lukt me niet om Photostory de luxe te openen.
Alle andere magix programma's wel. Heb al verwijdert ( ook via Microsoft programma wat voorgesteld werd ) maar ook na de nieuwe installatie kan ik het programma niet openen. geen idee wat ik nog kan doen????

heb een nieuwe computer Windows 10

Reacties

mi-bo schreef op 30.10.2020 om 11:35 uur

@Ben-vanSpronsen

Beste Ben,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien is dit een oplossing, ga naar https://www.magix.com/nl/foto-illustratie/photostory/

installeer de test( trial ) versie, en als dit is gedaan , met verkregen serienummer het pakket MFS 2021 installeren,

 

Een toevoeging, schakel firewall en antivirus even uit.

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

Wijziging aangebracht ivm meer info

Ben-vanSpronsen schreef op 30.10.2020 om 12:02 uur

Goed idee maar niet gelukt, jammer genoeg. Ook deze kan ik niet openen

 

Bol schreef op 30.10.2020 om 15:18 uur

Hallo Ben,

Hiervandaan is het moeilijk te beoordelen, waardoor bij u Photostory niet opstart. Zelf zit ik te denken, dat Photostory.ini bestand corrupt is geworden. U zou deze eens kunnen verwijderen. Let op!! Alle instellingen worden teruggezet op de standaardwaarde incl. uw persoonlijke instellingen. Het INI-bestand wordt bij het opstarten van Photostory weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2020, 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-