Reacties

RiViS schreef op 16.04.2013 om 19:38 uur

Dag Aart,

Je wilt je website publiceren, vermoed ik? Uploaden doe je nl met materiaal wat je op je website wilt laten zien, zoals foto's, films, muziek en dergelijke. Dat komt dan te staan bij je Eigen Media. Van daaruit kun je het op je site plaatsen via het commando: Invoegen.

Als het ontwerp naar je zin is, is het verstandig hem eerst op te slaan, klik op de knop " Actueel ontwerp opslaan", de vierde knop van links, bovenaan. Je kunt hem, alvorens te publiceren, als tussenstap eerst bekijken, klik dan op de knop "Preview" (bovenaan rechts).  Is dat naar je zin, dan klik je op "Publiceren" (uiterst rechts boven). Nu kan iedereen je site zien.

groet,

Rijk

aartvanriel schreef op 16.04.2013 om 22:21 uur

Dag Rijk,

Je hebt gelijk, ik wil de website publiceren. Ik kan er nu niet bij, maar zal het morgenochtend direct uitproberen.

Bedankt,

Aart

aartvanriel schreef op 17.04.2013 om 10:27 uur

Hallo Rijk,

Zoals je alles omschreef heb ik ook gehandeld. Althans dat binnen het pakket MAGIX WEB DESIGNER MX PREMIUM. De knoppen zitten niet allemaal waar jij op duidt.

De ftpp instellingen blijken ook allemaal goed te zijn.

De foutmedling die ik krijg is:

index_htm_files: No such file or directory

Grt Aart

RiViS schreef op 17.04.2013 om 16:54 uur

Mijn antwoord gaat over het programma Website Maker (dat stond in de melding boven je vraag).

Met WebDesigner ben ik niet zo bekend (heb alleen een oude versie).

Er is vast wel iemand anders die je vraag nu kan beantwoorden.

Tip: geef aub meteen duidelijk aan over welk programma je vraag gaat.

groet,

Rijk