OpenGL ES Error

Per-vanderLaar schreef op 20.07.2018 om 13:38 uur

Na het downloaden en installeren van de nieuwe Cleaning Lab 22 krijg ik het volgende te zien:

Can't find the name of Intel ICD OpenGL driver

Laptop is een Acer Aspire 3 A315-31-P26U met windows 10 home 64 bit!

Alles geupdate maar blijft nog steeds hangen op dat OpenGL ES Error!

Wie weet wat ik moet doen om toch het programma werkend te krijgen?

Inmiddels ook al via support de vraag gesteld.

Grt, Per

Reacties

mi-bo schreef op 20.07.2018 om 13:59 uur

Per,

gezien U Uw vraag al bij MAGIX support is,kunt U het beste even afwachten wat MAGIX support als antwoord geeft.

Daar zitten namelijk de Experts

Mvg

Michael

Bol schreef op 20.07.2018 om 15:37 uur

@Per-vanderLaar,

Misschien zijn er forumleden, die net als Magix Support experts, uw vraag over van Cleaning Lab 22 kan beantwoorden. Zelf ben ik geen expert op dit gebied. Ik ga zeker vanavond uw vraag bestuderen. Mocht ik een oplossing vinden, dan laat ik u dit via een persoonlijk bericht weten.

Groet,

Rob

PS. ik heb u een PB gestuurd, met een eventuele oplossing.👍👍👍

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2018, 15:57, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.07.2018 om 16:44 uur

@Per-vanderLaar

Ik zie dat ik op dit moment geen PB's meer kan versturen. Daarom doe ik het maar zo.

  1. https://www.drivereasy.com/knowledge/solved-cant-find-the-name-of-intel-icd-opengl-driver/
  2. https://communities.intel.com/thread/110921

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2018, 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Per-vanderLaar schreef op 21.07.2018 om 07:38 uur

Bedankt Rob voor deze info!

Alles werkt weer zonder bugs

Top

Grt, Per

Bol schreef op 21.07.2018 om 09:49 uur

Hallo Ger,

Het doet mij deugd om te lezen, dat ik je heb kunnen helpen met het oplossen van je probleem.

Fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Per-vanderLaar schreef op 21.07.2018 om 16:53 uur

Haha zeg maar Per.

Goed weekend Bob😋

Bol schreef op 21.07.2018 om 17:01 uur

Hallo Per,

Sorry, voor de naamsverwisseling. Ik zal de volgende keer beter opletten.

Jij ook een heel goed weekend,

Rob 😉👍

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-