OpenFX video editor

Patrick-E schreef op 17.05.2021 om 11:10 uur

Hallo,

Bij het instaleren van effecten Filters 5 Ultimate (NewBlueFX) krijg ik de volgende foutmelding:

Sorry, installation of files is blocked by 'OpenFX video editor'. Please close 'OpenFX video editor' and press 'Retry' to try again or 'Cancel' to continue (some files lay not be updated).

Mijn video deluxe Premium 2021 staat open om de effecten binnen te halen. Vandaaruit word dan de installatie opgestart.

Ik heb geen andere video programma lopen of op de pc staan.

Als ik het programma Video deluxe Premium afsluit en op 'again' druk, krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Doe ik 'Cancel' dan zal de filters niet geupdated zijn in de efecten van het programma.

Weet iemand hoe deze fout melding komt?

En wat is de handeling om toch deze filters te installeren?

Windows 10 home v2004 + Magix Video deluxe Premium v 20.0.1.73

Grtn Patrick

Reacties

Bol schreef op 17.05.2021 om 11:37 uur

@Patrick-E

Hallo Patrick,

De laatste versie van Magix Video deluxe Premium is: 20.0.1.80. Als uw updateservice nog niet is verlopen, ga dan naar: hulp / online actualiseren. Voor installatie van Filters 5 Ultimate (NewBlueFX) zie deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-activering-van-mercalli-5-en-newblue-filter-5-plugins--1527/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.05.2021 om 13:02 uur

@Patrick-E

Hallo Patrick,

Hier een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord. Als u het nog niet is gelukt

  • ga dan: https://newbluefx.com/ en log hier in.
  • klik op My Products
  • Installeer: NewBlueFilters5Ultimate-180730.exe
  • Start VDL 2021 op
  • kijk bij effecten of deze nu wel goed is geinstalleerd.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Patrick-E schreef op 17.05.2021 om 15:54 uur

Hallo,

Alles is opgelost dank u.

Grtn Patrick

Bol schreef op 17.05.2021 om 18:11 uur

@Patrick-E

Hallo Patrick,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Vraagje, kunt u in het kort beschrijven hoe u uw probleem hebt opgelost, zodat andere forumleden hier ook wat aan kunnen hebben. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-