Onmogelijk mijn licentie op nieuwe laptop overzetten

CNH-vanDijck schreef op 29.01.2023 om 11:23 uur

In 2022 kocht ik een licentie voor Video deluxe 2023.

Speciaal voor mijn videobewerkingen heb ik een nieuwe laptop aangeschaft , maar ik kan mijn licentie niet op deze nieuwe laptop geïnstalleerd krijgen.

Het licentie nummer ( de combinatie van hoofdletters en cijfers met daartussen spatie-streepjes) wordt niet geaccepteerd .

In deze reeks letters en cijfers is voor mij bijna geen onderscheid te maken tussen cijfer 0 of letter O.

Hoe krijg ik dit voorelkaar?

Alvastdank voor advies.

Reacties

Bol schreef op 29.01.2023 om 14:03 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

U hebt in 2022 Video Deluxe 2023 aangeschaft en op uw nieuwe laptop geïnstalleerd. Nu wilt u deze nu registreren en activeren. Gebruikt u hiervoor wel het juiste P3-serienummer? Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

....Het licentie nummer (de combinatie van hoofdletters en cijfers met daartussen spatie-streepjes) wordt niet geaccepteerd....

Bij het invullen van het serienummer, hoeft / kunt u de streepjes niet zelf in te typen, deze worden door Magix Video Deluxe zelf ingevuld. Zelf doe ik het altijd zo, ik kopieer (Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) het P3-serienummer dan in het daarvoor bestemde invoerveld.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling: 30-01-2023 om 12:54uur

Zo activeer en registreer u het P3-serienummer.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2023, 12:56, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CNH-vanDijck schreef op 29.01.2023 om 16:32 uur

Goedemiddag.

Ik heb bij mijn vraag één gegeven vergeten op te geven, maar wel de belangrijkste... ( Mag je verwachten van een bijna 83 jarige toch??)

Mijn licentie voor Video Deluxe 2023 had ik al op mijn bestaande laptop, maar omdat die voor meerdere doeleinden gebruikt wordt, heb ik een tweede exemplaar aangeschaft uitsluitend voor mijn videobewerking activiteiten. Nu wil ik dus het Video Deluxe 2023 video bewerkingsprogramma op die tweede laptop installeren en dàt is dus het probleem. Ik heb het licentie nummer maar als ik die in het bestemde veld wil invoeren, dan wordt het niet herkent.

Ik heb dus ook het probleem bij het handmatig invoeren ( want het is geen kwestie van selecteren en plakken) dat ik geen onderscheid kan maken tussen het cijfer 0( nul ) en de letter O.

 

 

Bol schreef op 29.01.2023 om 16:47 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

U had geen tweede VDL 2023 exemplaar hoeven aan te schaffen, want VDL 2023 heeft twee licenties. Daarbij komt nog, dat en P3-serienummers alleen maar uit cijfers is opgebouwd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CNH-vanDijck schreef op 29.01.2023 om 17:29 uur

Nog ben ik niet duidelijk genoeg.

Ik heb GEEN 2e versie van Video Deluxe 2023 aangeschaft.

Ik heb een maand geleden een 2e laptop aangeschaft waarop ik mijn Video Deluxe 2023 licentie wil invoeren.

DAT lukt niet omdat bij het invoeren de licentie code niet geaccepteerd wordt.

Bol schreef op 29.01.2023 om 18:43 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

U schrijft in een eerder antwoord "Mijn licentie voor Video Deluxe 2023 had ik al op mijn bestaande laptop, maar omdat die voor meerdere doeleinden gebruikt wordt, heb ik een tweede exemplaar aangeschaft uitsluitend voor mijn videobewerking activiteiten"

Uit het bovenstaande schrijven, wekt u de indruk, dat u voor de tweede keer Video Deluxe 2023 hebt aangekocht. Dit was niet nodig omdat VDL2023 twee licenties hebt. 

Wat betreft het invoeren van uw P3-serienummer (licentiecode) kan ik niet duidelijkere beschrijven zoals ik het reeds al heb gedaan.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.01.2023, 18:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CNH-vanDijck schreef op 30.01.2023 om 12:35 uur

Na uw laatste adviesbericht is het mij gelukt om de Magic 2023 versie op mijn nieuwe laptop te installeren.

Dank daarvoor.

Bol schreef op 30.01.2023 om 12:47 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

Het doet mij deugd om te vernemen, door het correcte licentiecode (P3-serienummer) in te vullen, uw tweede laptop hebt kunnen activeren en registeren. Bedankt👍voor deze terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-