Online album : slideshow does not work

michel-hermans schreef op 29.09.2012 om 21:04 uur

Although some months ago when I checked this, the slideshow for albums was working in Magix Online.

Today I uploaded some new albums, did not change settings, and while checking I found out no slideshow starting anymore.   Gallery view, atelier aso is working.

I tried this in Firefox, Internet Explorer, and Google Chrome, newest versions, Flash installed, but still no slideshow.   --(using Windows 7 64bit, pc i7).

I tried also by loggin in on my albums as guest and as user.

What is wrong here (or what did I do wrong ?).

 

Thanks for you answers ...

Michel H.

Reacties

RiViS schreef op 30.09.2012 om 11:02 uur

Hallo Michel,

Eerst even dit: op het NL deel van deze site gebruiken we de Nederlandse taal, dan is het ook duidelijk voor hen die het Engels niet (zo goed) beheersen. Ik zag dat je je vraag ook op het UK deel hebt gesteld (en dat zal de je verklaring zijn), daar is uiteraard niks op tegen, maar toch moet je aub voortaan dan wel even de moeite nemen om voor NL een vertaling te maken als je hem hier ook wilt plaatsen.

Nu je vraag. Kan het zijn dat je met de nieuwe uploads het quotum hebt overschreden? Dan werkt de site nl niet meer.

groet,

Rijk

michel-hermans schreef op 30.09.2012 om 17:16 uur

Goededag,

Bedankt voor de terechtwijzing en antwoord, maar spijtig genoeg is het probleem niet opgelost.   Ik gebruik 3,7 Gb van 5Gb beschikbaar, zo dit kan het euvel niet zijn mijn inziens.   Inmiddels heb ik net opgewaardeerd naar Premium, maar de diashow blijft onwerkbaar en start niet.

mvg,

Michel H.

 

humajo schreef op 30.09.2012 om 18:59 uur

Hallo Michel,

Ik heb het zelfde probleem en heb ook nog geen 5Gb gebruikt.

Normaal als je op de album klikt, dan begint de diashow met muziek.
Nu krijg je een lege pagina.
 

Er zijn meerdere vrienden die met het zelfde probleem zitten, dus het probleem ligt bij Magix ????

Mvg. Huub

 

RiViS schreef op 30.09.2012 om 21:52 uur

Hallo Michel en Huub,

Ik heb net even gekeken en ook op mijn site starten de filmpjes niet meer.

Helaas zijn er wel eerder soortgelijke problemen geweest. In de regel werden die vrij snel opgelost. Waarschijnlijk is er nu de pech dat het in het weekend is gebeurd, zodat het iets langer kan duren voor de zaak weer werkt.

Ik heb zojuist een melding naar Magix Support gestuurd.

Hoe vervelend ook, er zit weinig anders op dan te wachten tot het weer werkt, hopelijk morgen al.

groet,

Rijk

RiViS schreef op 01.10.2012 om 16:17 uur

bij mij werkt het weer, ik hoop bij jullie ook

groet,

Rijk