Reacties

Bol schreef op 06.04.2021 om 19:40 uur

@F-Boertien

Hallo Frits,

Dat kan wel eens kloppen, dat u niet meer online kan actualiseren, omdat uw updateservice datum is verlopen van VDL 2020 versie 19.0.1.31. U kunt dit zien bij: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) Mijn account / Mijn producten.

Als de updateservice nog is verlopen, dan krijgt u een verkoopfilmpjes van nieuwe producten te zien.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2021, 19:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Boertien schreef op 06.04.2021 om 21:29 uur

Dank je wel Rob. De updateservice is inderdaad verlopen.

Bol schreef op 06.04.2021 om 23:51 uur

@F-Boertien

Hallo Frits,

Dat vermoeden had ik al. Maar u zou natuurlijk kunnen overwegen om VDL 2020 plus te upgraden naar VDL 2021. Zie voor programmavergelijking. [klik hier]. Het upgraden van VDL 2020 naar VDL 2021 plus kost € 59,99 en voor de Premium € 69,99

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2021, 23:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Boertien schreef op 07.04.2021 om 20:01 uur

Hallo Rob,

Mijn uitgangspunt, toen ik Magix kocht, was om eerst het programma goed te beheersen, voordat er nog meer investeringen moeten worden gedaan. In mijn ogen is dat upgraden. Een bestaand programma up to date houden omdat uit ervaringen blijkt dat er verbeteringen aangebracht kunnen/moeten worden, b.v. uit hoofde van beveiliging, privacy, e.d., had ik verwacht onder online updaten. Dit was er blijkbaar wel, maar met een tijdslimiet en die is nu verlopen. Ik ga maar eerst flink oefenen voordat ik iets anders koop.

Groet, Frits