ongewenste verlenging van 1 maand gebruik

-J-vanderVoort schreef op 11.07.2022 om 21:28 uur

Vorige maand heb ik het programma voor 1 maand gekocht en nu word ik geconfronteerd met een verlenging. Deze wil ik gecrediteerd hebben. Het is trouwens bijna onmogelijk een email te sturen naar een afdeling als klantenservice. Alles is geautomatiseerd met als doel verkopen.

Graag actie

 

Door hulp van onderstaande kunnen oplossen. Toegang tot klantenservice oid via website was voor mij onmogelijk, helaas

 

Reacties

mi-bo schreef op 11.07.2022 om 22:21 uur

@-J-vanderVoort

Welkom J-vanderVoort als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum..

U kunt het beste een mail sturen naar infoservice@magix.net inclusief aankoop van 1 maand.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 12.07.2022 om 00:27 uur

@-J-vanderVoort

Beste J van der Voort,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U hebt voor één maand een abonnement genomen op Magix Video Deluxe 365. In de voorwaarden staat, dat u één dag voor einde van de looptijd uw abonnement kunt beëindigen. Het enige dat u hoeft te doen, is een email te sturen naar infoservice@magix.net onder vermelding van het klantennummer en dat u het abonnement wilt beëindigen. Als u op tijd hebt opgezegd en er is reeds betaald, dan zal Magix Duitsland altijd uw geld terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 12.07.2022, 00:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-