ongewenst streepje

Willytje65 schreef op 26.01.2013 om 12:13 uur

Niets wil lukken met mijn nieuwe Magix foto's op dvdv 2013

Zo heb ik bij iedere ondertiteling een ongewenst dun streepje over de ganse lengte van de foto,  het is zo bij elke foto, die ik ondertitel met beweging van rechts naar links.Heb al gewist, maar bij opnieuw titel ingeven is daar hetzelfde probleem.

Ook foto's in of uitzoomen lukt niet, de foto springt van 3:2 (mijn fotoformaat) onmiddelijk naar 16:9 en alles gaat al hikken verder. Ik heb het met mijn Magix 7 honderden keren met succes gedaan.

Hoe zet ik meerdere foto's op een blad?

Reacties

magixagent schreef op 26.01.2013 om 13:32 uur

Beste willetje.

ook ik ben de 65 gepasseerd.

vermoedelijk heb je bij tekst T_ aan gevinkt en dan blijven alle regels met een streepje er onder.

Bij opstarten van foto 2013 geeft u aan hoe de beelden moeten worden weergegeven dat was in foto 7 niet zo.

even goed naar de demo kijken.

succes met het mooie MAGIX product

Willytje65 schreef op 30.01.2013 om 17:09 uur

Ik heb na lang zoeken nog altijd problemen met dat dun lijntje,(bij tekst ingave) onderaan het beeld, het is geen onderlijning, dat ken ik, maar een dun lijntje soms met enkele kleine onderbrekingen, over de ganse lengte van de foto. Het is er enkel als je tekstbeweging geeft, bv van rechts naar links, en niet bij stilstaande tekst.

Ook het hikken bij inzoomen geraakt niet opgelost, uren lang gezocht,nee dagen, ik geraak er moedeloos van en denk mijn nieuwe magix 2013 te dumpen , ook al heeft die 100 euro gekost, en opnieuw mijn oude magix 7 te intalleren.

Weet iemand soms raad ????

magixagent schreef op 01.02.2013 om 10:07 uur

beste Willytje65,

het probleem zou beste wel eens in de grafische kaart kunnen zitten,het foto programma vraagd ook veel geheugen, om te zorgen dat het goed werkt

succes.

Willytje65 schreef op 03.02.2013 om 08:16 uur

En kun je daar iets aan doen????