Ondersteunt Video Pro MXF bestanden van Panasonic?

pieter-r schreef op 27.08.2021 om 12:05 uur

Mijn camcorder slaat de videobestanden op een P2 kaart op. Het zijn MXF bestanden. Bij de technische gegevens van Magix staat, dat Video Pro 'alleen gebruikelijke formaten' van MXF kan importeren. Hoe kan ik weten, dat mijn bestanden gebruikelijke formaten hebben? Als ik het niet zeker weet, schaf ik dit programma niet aan.

Reacties

mi-bo schreef op 27.08.2021 om 12:31 uur

@pieter-r

Beste Pieter.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U een 30 dagen versie neemt met serienummer kunt U het zelf testen.(minder beperkingen)

Voldoet het programma niet aan Uw wensen, wordt het programma als U geen aankoop overweegt het programma geblokkeerd en is niet meer te gebruiken.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

Bol schreef op 28.08.2021 om 15:47 uur

@pieter-r

Hallo Pieter,

Ik ben in het bezit van diverse clips die gemaakt zijn met een Canon XF400 (A003C094_2106128Q_CANON.MXF).

Deze kan ik wel op de tijdlijn van Video Pro X13 plaatsen, maar ik heb dan alleen audio maar geen beeld. Als u een MXF bestand met beeld en audio wilt bewerken en afspelen binnen Pro X13, dan moet u de codec AVCIntra Encoder Upgrade ad. € 59,99 aanschaffen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 28.08.2021 om 15:52 uur

@pieter-r

Hallo Pieter,

Hier nog een aanvulling op mijn eerdere gegeven antwoord.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling op 29-08-2021 om 00:50uur

 

Laatst gewijzigd door Bol op 29.08.2021, 00:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-