onderschrift

Gerard-Kuijpers schreef op 30.07.2023 om 11:00 uur

Via Titel; sjabloon: "ondertitel Basic" gekozen. Vervolgens: Titelbewerking ingevoerd

Daarna was ik gewend het onderschrift te laten staan gedurende de bijbehorende afbeelding. Dit kon door met de cursor op de rechter- of linker of linkerrand van het veldje te gaan staan en uit te trekken. Ook kon je op die wijze in- en uitfaden.

In versie 2023 in alleen het handje op die plaatsen te zien en kun je dus alleen het hele veldje verplaatsen.

Hoe kan ik toch de tekst veld verlengen?

 

Reacties

Bol schreef op 30.07.2023 om 13:21 uur

@Gerard-Kuijpers

Hallo Gerard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.


Dit is nog steeds mogelijk. Ga met de muiscursor op de rechter- of linker van het tekstveld staan en u kunt deze dan verlengen of inkorten, maar ook in- en uitfaden.

Zie filmpje.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.07.2023 om 17:33 uur

@Gerard-Kuijpers

Hallo Gerard,

Hier een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Zet Video Deluxe eens terug op de standaardwaarden. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Kuijpers schreef op 30.07.2023 om 17:37 uur

Dank je wel.

Ik ga het proberen zo te doen