On Screen Meldung MM bei Stopp Wiedergabe

Bernd-Ahnefeld schreef op 05.04.2020 om 02:06 uur

hallo,

seit kurzem bekomme ich jedesmal wenn ich in MM 2020 eine Play Session stoppe eine On Sceen Meldung, die ich nicht ausschalten kann, auch nicht nach zurücksetzen aller Einstellungen auf default, die Meldung wiederholt sich jedesmal, höchst irritant! Meldung: -- "Die Play Session wurde erfolgreich gespeichert. Was wollen Sie mit der Datei tun?" -- Läuft hier was schief mit dem Datei Ordner? Jemand eine Idee??

Reacties

Bol schreef op 05.04.2020 om 14:56 uur

Hallo Bernd,

Dit is het Nederlandse forum. U kunt beter uw vraag stellen in het Nederlands of uw vraag stellen op het Duitse forum.

Zelf heb ik uw probleem niet kunnen reproduceren, maar omdat dit een forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support, kunt u uw probleem het beste voorleggen aan Magix Support: https://support2.magix.com/customer/

Succes,

Rob (Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bernd-Ahnefeld schreef op 05.04.2020 om 23:09 uur

Beste Rob,

dank voor je reactie, ik heb ondertussen ook zelf verder gezocht om een oplossing te vinden en via een omweg is me dat ook gelukt: Ik heb alle Tracks gekopieerd uit de bewuste Session en geplakt in een heel nieuw, leeg Project en met een nieuwe naam voorzien. De bewuste melding heb ik daarna gelukkig niet meer gezien, ik heb het "defecte" bestand gewist. Ik ga dit nog wel bij de Magix Support melden.

 

Bol schreef op 05.04.2020 om 23:31 uur

Hallo Bernd,

Fijn om te lezen, dat uzelf de oplossing hebt gevonden.

Een defect MMM-project bestand kan op vele manieren optreden. MMM-projectbestanden bestaan alleen maar uit verwijzingen, die op vele manieren beschadigd kunnen raken. Magix Support zou u waarschijnlijk als advies geven, slaat uw project tussentijds onder een andere naam op. Zelf doe ik het zo:

  1. 001 naam.MMM
  2. 002 naam.MMM
  3. 003 naam.MMM
  4. etc...

Voor zover ik kan beoordelen, functioneer Automatisch back-up-projecten maken nog steeds niet. Vandaar mijn eerder advies.

Groet,

Rob.

 

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2020, 23:34, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-