On line website bijhouden

vmaxi schreef op 07.02.2016 om 20:54 uur

Ik wil vanuit het buitenland mijn website kunnen bijwerken. Op de site staat dat ik vanaf mijn Android tablet dit kan doen, mits ik webdesigner 11 heb geinstalleerd.

Hoe krijg ik webdesigner 11 op de tablet? ( staat wel op mijn PC) en wat heb ik verder nodig om vanauit het buitenland de website te onderhouden ?

 

bvd

Hans

Reacties

magixagent schreef op 08.02.2016 om 10:59 uur

Hallo Hans,

 dit is alleen mogelijk XARA Webdesigner 11 Prem.vanuit magix.com inloggen via icoon rechts, dan mijn producten kan via installatie programma het op de Tablet gezet worden. lees deze link voor meer info

http://www.magix.info/nl/hoe-werkt-cloud.xara-met-webdesigner-11-prem..online-training.1140216.html

gr

Harry

vmaxi schreef op 08.02.2016 om 15:28 uur

Harry,

Als ik via Magix het programma webdesigner 11 prem op de tablet download, vraagt de tablet met welk programma ik op de tablet wil installeren. Met welke applicatie kan ik dit doen?

 

magixagent schreef op 08.02.2016 om 17:55 uur

Hallo Hans,
de omschrijving van MAGIX, zal misschien bedoeld worden een notebook i.p.v. tablet.( het moet volgens mij een Win besturing aan boord hebben anders werkt het niet
Als ik  naar Spanje ga neem ik  een ASUS EE mee die is net zo groot als een tablet en werkt wel onder Win 10.
ik heb zelf een demo site gemaakt met Webdesigner 11 Prem ( misschien staan hier wat suggesties voor je ).
http://www.magixwebdesigner.nl
gr
Harry

vmaxi schreef op 08.02.2016 om 20:57 uur

Harry,

Dank voor je uitgebreide uitleg, maar ik kom niet verder. Ik heb een (oudere) Samsung tablet.

Ik heb de download binnen, maar ik kan verder niets hiermee.!?

Jammer, want ik had gehoopt om een weblog te kunnen bijhouden op de website...

Dank voor de moeite !

 

Vr gr. Hans

magixagent schreef op 10.02.2016 om 11:34 uur

Hallo Hans.

 nog even bij XARA op de site gekeken, kijk naar deze link

http://content.ixara.com/intro/

het moet toch makkelijker zijn dan dat ik dacht

succes

Harry

 

vmaxi schreef op 14.02.2016 om 11:39 uur

Jammer, dat al mijn pogingen zijn mislukt en dat niemand mij kan helpen.

Het begon allemaal voor mijn komende zomertrip naar de USA waar ik een weblog voor wil bijhouden via mijn android tab.

Las in de advertentie dat het nu mogelijk is om met je tab 'all over the world' de website te onderhouden. Heb daarom gelijk mij webdesigner 10 geupgrade naar webdesigner 11. Inmiddels ben ik geen steek verder alleen vele vele uren verder. Ik kom met de tab wel bij XARA binnen maar verder zie ik geen mogelijkheden.....wat ik ook probeer??

Jammer dat het zo loopt..

Hans

magixagent schreef op 14.02.2016 om 11:47 uur

Goedemorgen Hans,

 stuur even een mail naar mi-bo@magix.info dan krijg je mijn telnr kunnen even praten

gr

Harry

magixagent schreef op 14.02.2016 om 12:55 uur

Hallo Hans
Dit geld alleen maar voor XARA /MAGIX Webdesigner 11 Prem.
In dit programma is de mogelijkheid om via de Cloud van XARA opslag te doen via
Dropbox ,
Google Drive
Skydrive / OneDrive van Microsoft.
Je Web is klaar op slaan op de Pc is normaal maar dit kan ook op een van de drie aanbieders zie hierboven.
In het Buitenland met een Tablet telefoon of Notebook. Login via XARA op een van de drie aanbieders, dan komt je Website naar voren, binnen halen, veranderingen er op aanbrengen en dan weer uploaden,

Fijne reis naar US.
Gr
Harry