Reacties

mi-bo schreef op 05.09.2021 om 23:04 uur

@jangoes

Beste Jan,

Is Uw probleem op de nieuwe Pc die U in gedachten had, of nog de oude waar U al meer problemen mee waren.

Zwart beeld zou te maken kunnen hebben dat de Grafische( video ) kaart de beelden( bestanden, codex) niet aankan.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 06.09.2021 om 00:54 uur

@jangoes

Hallo Jan,

..Kan ik nog terug naar de oude versie?...

Als u het installatiebestand voor VDL 2021 nog terug kan vinden in de map Magix Downloads / installatiemanager dan wel anders vrees ik dat het dan niet meer mogelijk is.

Maar even wat anders, hebt u de programma-instelling al eens op de standaardwaarde teruggezet? Zo niet, ga dan naar Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten.....

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 00:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 06.09.2021 om 06:37 uur

het is mijn oude pc, nieuwe was toch iets te duur.

jangoes schreef op 06.09.2021 om 06:38 uur

naar beginwaarden heb ik al twee keer gedaan, hielp even, maar kwam er achter de de tijdline modus naar 15% gaat onderin, als ik hem terug zet op 100% krijg ik het wel weer te zien. Zwart beeld, blijft zo nu en dan.

mi-bo schreef op 06.09.2021 om 08:55 uur

@jangoes

Beste Jan.

Reactie van U af en toe zwarte beelden.

Kijk eens of er geen open stukken zitten in het project.

Kijk eens naar deze kleine promo hoe dit is op te lossen .

http://www.magix-photos.com/mpo09/30/33C/33CECE102DAF11EB92CA8C363E83933D.mp4

En anders "nieuw frametable aanmaken" dan worden allee 1/0 weer goed onder elkaar gezet(activeer het beeld,klik op beeld,gaat scherm open dat de bovenste optie)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 06.09.2021 om 10:38 uur

Hallo Jan, als er gaten dus zwarte gedeelten zijn dan wil jou project niet exporteren (CTRL+ALF+G) dan wordt dat ook aangegeven.
Als dat zo is, is het gewoon even in een leeg gedeelte van de arranger met de rechtermuistoets klikken dan krijg je een rolmenutje en dan de onderste mogelijkheid kiezen en alle gaten zijn gesloten, waarna je het project kan exporteren.
V.w.b. het door mi-bo aangegeven promo'tje zit het venijn in de staart want dat is het wat ik bedoel
Mvg Kees

Bol schreef op 06.09.2021 om 11:41 uur

@jangoes

Hallo Jan,

Probeer dit eens. Verwijder eens het Videodeluxe.ini bestand. Als u deze verwijdert, dan worden ook alle programma-instellen teruggezet op de standaardwaarde, incl. uw eigeninstellingen. Er worden ook fouten in de PC configuraties hersteld. Als u VDL 2022 opnieuw opstart wordt het Videodeluxe.ini bestand automatisch opnieuw aangemaakt.

..... beeld geeft zo nu en dan zwart.... 

Als u het Videodeluxe.ini bestand hebt verwijdert, is het Beeld geeft zo nu en dan zwart opgelost?

Zo niet, misschien moet wat spelen met de hardware versnellingen.

Zie afbeeldingen

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2021, 11:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jangoes schreef op 06.09.2021 om 18:12 uur

de zwarte beelden worden niet veroorzaakt door stukjes film die er niet zijn, zgn gaten, want dan zouden ze op de tijdline ook niet te zien zijn, en het is elke keer ergens anders. Heb nu Videodeluxe.ini verwijderd en opnieuw opgestart, ga nu kijken of het werkt. Bedankt tot zover

jangoes schreef op 06.09.2021 om 18:24 uur

@jangoes

Beste Jan.

Reactie van U af en toe zwarte beelden.

Kijk eens of er geen open stukken zitten in het project.

Kijk eens naar deze kleine promo hoe dit is op te lossen .

http://www.magix-photos.com/mpo09/30/33C/33CECE102DAF11EB92CA8C363E83933D.mp4

En anders "nieuw frametable aanmaken" dan worden allee 1/0 weer goed onder elkaar gezet(activeer het beeld,klik op beeld,gaat scherm open dat de bovenste optie)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

handige tool, kan ik wel gebruiken al is het niet de oplossing