Nov 2022 zoom probleem in VdL 2023 Premium opgestuurd naar support

Willem-Appel schreef op 28.08.2023 om 16:43 uur

Zoom\Camera beweging werkt niet in VdL 2023 De knopjes +, wis en copy lichten niet op bij het effect camera/zoom beweging.

Pas na de knop Grootte/Positie/Rotatie ingedrukt te hebben lichten ze op en kun je verder in camera/zoom. Maar zodra je weer naar een nieuw stukje film gaat gaan de lampjes weer uit en moet je opnieuw eerst de knop Grootte/Positie/Rotatie indrukken.

Had in februari 2023 met LICEcap software, opgestuurd door Magix Support al opname van het probleem gemaakt en opgestuurd. Dit bestand is 10M groot dus kan ik hierbij niet opsturen helaas.

Dit probleem al maanden geleden aangekaart bij Magix Support die mij toen meldde dat het probleem bekend was en er al aan gewerkt werd.

Echter mijn ticket 2022xxxx van toen is door support gesloten zonder oplossing en nu is mij gevraagd een nieuw ticket aan te maken. Het gekke is dat alles in VdL 2022 Premium prima werkte..

Wat ook vreemd is dat in de taakmanager VdL2023 PLUS als actief staat en niet VdL 2023 PREMIUM

Mvg

Willem Appel

De naam van de Supporter verwijderd door Moderator. Het waarom zie art. 10 van de Communityregels

Reacties

Bol schreef op 28.08.2023 om 19:40 uur

@Willem-Appel

Hallo Wim,

Voor zover ik het weet worden foutjes, die nog in Video Deluxe 2023 zitten niet meer gerepareerd. Ik zie, dat uw probleem zich ook in Video Deluxe 2024 nog aanwezig is. Dit is in Video Deluxe 2023 | 2024 heel eenvoudig op te lossen, door even te klikken op: Grootte/Positie/Rotatie. Zie afbeelding en filmpjes

Video Deluxe 2023

Video Deluxe 2024

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Appel schreef op 30.08.2023 om 17:41 uur

Bol, bedankt voor je reactie, maar deze workaround had ik zelf al gevonden. Het nare is dat als je in de film een nieuw stukje uitsnijdt om daarin andere zoombewegingen te maken dan moet je eerst weer naar grootte/positie/rotatie. Extra werk dus en het moet gewoon kunnen werken want in VdL 2023 Plus werkt het wel.

Met vriendelijke groet

Willem

Bol schreef op 30.08.2023 om 19:42 uur

@Willem-Appel

Hallo Willem,

U bedoelt waarschijnlijk, dat het in VDL2022 plus wel werkt. Volgens mij is dit een type foutje. Uw probleem heb ik (nog) niet kunnen reproduceren in VDL2023. Ik ga daar vandaag of morgen eens goed voor zitten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2023, 19:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-