Zoom\Camera beweging werkt niet in VdL 2023 De knopjes +, wis en copy lichten niet op bij het effect camera/zoom beweging.
Pas na de knop Grootte/Positie/Rotatie ingedrukt te hebben lichten ze op en kun je verder in camera/zoom. Maar zodra je weer naar een nieuw stukje film gaat gaan de lampjes weer uit en moet je opnieuw eerst de knop Grootte/Positie/Rotatie indrukken.
Had in februari 2023 met LICEcap software, opgestuurd door Magix Support al opname van het probleem gemaakt en opgestuurd. Dit bestand is 10M groot dus kan ik hierbij niet opsturen helaas.
Dit probleem al maanden geleden aangekaart bij Magix Support die mij toen meldde dat het probleem bekend was en er al aan gewerkt werd.
Echter mijn ticket 2022xxxx van toen is door support gesloten zonder oplossing en nu is mij gevraagd een nieuw ticket aan te maken. Het gekke is dat alles in VdL 2022 Premium prima werkte..
Wat ook vreemd is dat in de taakmanager VdL2023 PLUS als actief staat en niet VdL 2023 PREMIUM
Mvg
Willem Appel
De naam van de Supporter verwijderd door Moderator. Het waarom zie art. 10 van de Communityregels