Notification after upgradew to "Magic Video the luxe plus 2022"

Pierre-Drenthen schreef op 27.09.2021 om 21:14 uur

After upgrade to "Magic Video the luxe plus 2022" i got the message: "The audio of your sourcefile is not suported. Please use other programs for conversion". Does anyone know what's the solution for this problem! Before the update the system was running fine. Thx in advance.

Version 21.0.1.87 (Windows 10)

Reacties

Bol schreef op 27.09.2021 om 22:27 uur

@Pierre-Drenthen

Hallo Pierre,

Welkom op het Nederlands forum door en voor Magix. 
Via dit forum helpen forumleden elkaar en staat geheel los van Magix Support.

.....Na de upgrade naar Magix Video deluxe plus 2022 krijg ik de melding: "De audio van uw bronbestand wordt niet ondersteund. Gebruik alstublieft andere programma's voor de conversie". Weet iemand wat de oplossing is voor dit probleem! Voor de update draaide het systeem prima. Bij voorbaat dank. Versie 21.0.1.87 (Windows 10)......

Uw informatie is te summier om hier een goed antwoord op te geven. Wat voor soort bronbestand is het dat bij u het probleem veroorzaakt? Kunt hiervan een omschrijving van geven.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 27.09.2021, 22:37, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pierre-Drenthen schreef op 29.09.2021 om 10:58 uur

Het beeldmateriaal zijn MTS en MP4 videobeelden. Deze worden in de Media Pool weergegeven wel als thubnails weergegeven maar zonder weergave van het videobeeld. Ook in de tijdlijn niet.

Het volgende is misschien nodig om te weten. Ben begonnen met versie Magix VdL plus 2020, online gekocht en gedownload. Na het kopen van MPEG-4 fullcodex upgrade werkte het programma om films met MP$ formaat te kunnen downloaden op mijn PC. Ik maak nml. natuurdocumentaires (MP4 formaat FHD). Vervolgens via online verlenging update kreeg ik niet de ugrade van Magix Vdl plus maar....versie Magix Movie Edit Pro Plus. Heel gek. Dit programma gaf problemen zoals ik die nu ook heb. Daarna heb ik op 23.09.2021 "Magix Movie Edit pro Plus" via het filmprogramma kunnen updaten en naar " Magix VdL 2022 'Plus" maar ook nu met problemen.

Is het een optie, als het probleen niet is op te lossen, het programma te verwijderen en mijn eerste programma Magix Video de Luxe plus van 14.04.2020 weer te installeren en te activeren via de bijbehorende link die ik nog bezit. Is hiermee ervaring??