No Projektinfo in DeletUndoProjekt

JoHo57 schreef op 04.02.2021 om 16:14 uur

Bij het laden van een project ontstaat deze foutmelding: No Projektinfo in DeletUndoProjekt aangevuld met File:\.Intern_PI.cpp en Line: 1935
Instellingen worden niet vastgehouden en zodra gestart wordt, loopt het programma vast. Dit is sinds medio januari en er is niet meer mee te werken.
Ik maak gebruik van Windows 10

Reacties

Bol schreef op 04.02.2021 om 16:45 uur

@JoHo57

Beste JoHo,

Wat u zou kunnen proberen is om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Het kan zijn, dat deze corrupt is geworden. Als u het INI-bestand verwijderd, dan worden al uw programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet, incl. uw persoonlijke instellingen. Het INI-bestand wordt bij het opstarten van VDL weer automatisch aangemaakt.

Dit doet u zo:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JoHo57 schreef op 05.02.2021 om 09:31 uur

Dank voor deze snelle reactie. Dit blijkt een superoplossing te zijn, waar ik erg blij mee ben.
Nogmaals dank !

Bol schreef op 05.02.2021 om 10:36 uur

@JoHo57

Hallo JoHo,

Het doet mijn deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door het verwijderen van het videodeluxe.ini bestand. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling, hier kunnen andere forumleden ook baat bij hebben.

Heel veel montage plezier.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-