Reacties

mi-bo schreef op 29.06.2020 om 12:53 uur

@Eric-Penninx

Beste Eric,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Heeft U na het installeren van MWD prem 17 ook via hulp "controleren naar updates "gedaan en

via

hulp"Download inhoud installer "Content pakket 47,59 Mb" geïnstalleerd.

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 29.06.2020 om 13:04 uur

@Eric-Penninx

Beste Eric,

een aanvulling op mijn eerste antwoord dat ook belangrijk is,

heeft U al gekeken wat het resultaat is, als via rechterzijde op lokale ontwerp galerie wordt geklikt.

er zijn namelijk 2 mogelijkheden

via de invoegen

of

via lokale ontwerp galerie

om het zelfde te openen.

Sc6

M.vr.gr.

Michael

Eric-Penninx schreef op 29.06.2020 om 13:50 uur

Beste Michael,

Ik had inderdaad niet het content pakket geïnstalleerd, inmiddels wel gedaan en er waren geen updates.

Resultaat is helaas hetzelfde. Ik kan de lokale ontwerpgalerie niet vinden, dat is juist het probleem.
Ik krijg een melding dat ik die moet uitzetten, maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Eric-Penninx schreef op 29.06.2020 om 13:54 uur

Inmiddels wel alles gedownload en geïnstalleerd, maar het blijft helaas hetzelfde.

Het laatste voorbeeld van de lokale ontwerpgalerie, zie ik helemaal niet in mijn scherm.
ik hoop dat je nog een idee hebt.

Met vriendelijke groet,

Eric

mi-bo schreef op 29.06.2020 om 14:45 uur

@Eric-Penninx

Beste Eric.

heeft U al geprobeert met rechts op icoon te klikken en dan te openen als administrator.

https://www.magix.info/nl/support/artikel/programma-onder-windows-10-als-administrator-uitvoeren--36/

zo hoort het er uit te zien

en anders deze optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/algemene-werkwijze-bij-installatieproblemen--184/

sc6

M.vr.gr

Michael

Eric-Penninx schreef op 29.06.2020 om 15:52 uur

Beste Michael,

Ik heb alles geprobeerd, maar niets werkt.
De updates van Windows waren gedaan, van Net Framework had ik al een nieuwere versie en Visual C++ Redistributables ook de nieuwste versie.

Geprobeerd met rechts klikken op het icoon en opstarten als administrator helpt helaas ook niet.
Ik ben haast in staat om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren.

Er staan dus aan de rechter zijkant geen galerieën, terwijl alles wel aangevinkt staat bij "Acties/ Galerie"

Ik hoop dat er nog wat aan te doen is, anders maar opnieuw installeren, maar dat is wel een heel gedoe als je een nieuwe website wilt maken😅

Alvast geweldig bedankt voor alle opties die je gegeven hebt.

Groet, Eric

BeRo schreef op 29.06.2020 om 16:31 uur

@Eric-Penninx

[...] Er staan dus aan de rechter zijkant geen galerieën, [...]

Controleer of je de optie "Uitschuifbalk" in het menu "Acties" hebt ingesteld.

Waarschijnlijk is jouw probleem met deze actie opgelost... 😊

Veel succes

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

Eric-Penninx schreef op 29.06.2020 om 16:40 uur

Geweldig. kan de content catalogus weer openen en heb de balk weer aan de rechter kant.

Super bedankt voor jullie inzet!

Groet, Eric