Nieuwe versie Music Cleaning Lab

janrian schreef op 10.11.2016 om 22:58 uur

Hallo,

Magix heeft weer een nieuwe versie van Music Cleaning Lab.

Waarom is dit programma weer alleen in het Engels of Duits te verkrijgen. Vanaf het allereerste begin van dit programma gebruik ik de nieuwste versies. Van de een op de andere dag wordt je als het ware als klant aan de kant gezet. Zo voelt het voor mij althans. Ik vind dit niet kunnen. Ik heb bij Magix aangegeven geen programma's meer te kopen als dit niet veranderd. Ik vind het schandalig.

Mijn vraag is of er nog meer mensen zo over denken en denk er over deze vraag te stellen via social media.

 

Jan

Reacties

mi-bo schreef op 11.11.2016 om 12:27 uur

Jan,
jammer om Uw teleurstelling te lezen.
MAGIX kijkt en luistert heel goed naar de interesse van de consument  ( land ),   de producten zullen  altijd in het E Duits en Engels worden uitgebracht.
Is er veel vraag naar een product in het Nederlands zal MAGIX doen besluiten  ook een Nederlandse versie uit te brengen
gr
Michael

janrian schreef op 12.11.2016 om 20:15 uur

Beste Michael,

 

Ik begrijp dat je het opneemt voor Magix.

Maar Music Cleaning Lab bestaat al zo lang en is altijd in het Nederlands uitgebracht.

Blijkbaar is er altijd wel behoefte geweest voor een Nederlandse vertaling. Magix is zo'n beetje het enige softwarebedrijf dat dit soort produkten uitbrengt. En inderdaad ik begrijp dat dit natuurlijk ook geld kost. Maar toch zou er een mogelijkheid moeten zijn om bijv. verkorte teksten in een boekje te publiceren voor de mensen die dat nodig hebben.

Magix maakt wel veel reclame in het Nederlands, maar laat naar mijn mening de Nederlanders die gebruik maken van dit produkt dik in de kou staan.

En dat vind ik jammer en onterecht van Magix.

Sorry

 

Jan

Voormalige gebruiker schreef op 12.11.2016 om 20:30 uur

Hallo Jan,

Heb je het over het pakket dat je koopt of over de probeerversie, want als je het over de probeerversie heeft, deze is in het Engels te downloaden vanaf: http://www.magix.com/nl/audio-cleaning-lab/

Je kunt altijd je vraag voorleggen aan Magix.

Succes,

Rob

janrian schreef op 13.11.2016 om 09:34 uur

Hallo Rob,

 

Ik heb het over de versie die ik (zoals gewoonlijk) wil aanschaffen.

Ik heb ze allemaal vanaf het begin. En niet alleen MCL maar ook MP3, Music Maker, Video de Luxe.

Wat ik wil is een programma in het Nederlands zoals altijd gemaakt of een degelijk (beknopte) uitleg van de menu's en hoe die te gebruiken. En als ik extra hiervoor moet betalen dan is dat maar zo. Per slot is het een degelijk programma waar ik al heel veel plezier aan heb beleefd.

 

Gr. Jan

Voormalige gebruiker schreef op 14.11.2016 om 16:30 uur

Hallo Jan,

Het antwoord dat Mi-Bo op 11-11-2016 12:27 heeft gegeven, is een correct antwoord.

Ik heb vandaag een mailtje van Magix gekregen. Hierin beschreven zij mij, dat het vertalen van het programma en de updates zeer prijzig zijn. Omdat Music Cleaning Lab nog te weinig verkocht word in Nederland, is er voorlopig voor gekozen om dit programma alleen in het Engels (Duits) uit te brengen. Ze hebben hier voor gekozen, om de prijs van dit programma betaalbaar te houden voor u.  Mocht het in de toekomst blijken, dat dit programma in Nederland hogere verkoopcijfers laat zien, dan zal Magix opnieuw overwegen om ook dit progamma en de updates alsnog in het Nederlands uit te brengen. Tot die tijd zult u het helaas moeten doen in het Engels of Duits.

Groet,

Rob

3x gewijzigd i.v.m. taalcorrectie en aanvullingen

janrian schreef op 14.11.2016 om 20:05 uur

Beste Rob,

Dat dit geld kost, daar ben ik me van bewust. Dat er soms gesneden moet worden op de kosten, ook daar ben ik me van bewust.

Ik wil er op wijzen dat dit programma vanaf 1999 bestaat. Er is telkens een up-date gevolgd in het Nederlands (dat is maar liefst ruim 15 jaar.) Toen werd het schijnbaar ook verkocht. Nu zou daar ineens een eind aan zijn gekomen. Ik kan dat niet geloven. Maar goed, het zo wel moeten.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken en de antwoorden iedereen.

 

Gr. Jan

Adrie-Ritmeester schreef op 07.03.2020 om 21:25 uur

Hallo

we zijn nu in 2020. En nog verbaasd mij dat het software van Magix alleen maar in het Engels is . In 2016 had ik een bestelling gedaan van music cleaning lab 2016 via douwnloud. Na het installeren zag ik dat het in het Engels was. Dus heb ik toen de installatie van de nieuwe opvolg versie verwijderd en het geld terug gekregen. slechte zaak als je klanten worden verrast met magix producten waarvan de vertaling niet meer in het Nederlands staat. ik wilde bijna een laatste versie music cleaning lab2 bestellen. maar ziet er toch van af. Ik ben een nederlander. dus dan verwacht ik het ook in het Nederlands . En zeker voor mensen zoals ik die geen engels kunnen spreken en verstaan.

mi-bo schreef op 07.03.2020 om 22:11 uur

@Adrie-Ritmeester

Beste Adrie.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Helaas is het zoals het ook al in 2016 is omschreven,dat in Nederland zeer weinig verkoop is van MCL en is het in het ENGELS & DUITS te koop.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael