Nieuwe update voor MAGIX Video Pro X13 | Versie 19.0.1.105

MAGIX_Redaktion schreef op 09.07.2021 om 16:42 uur

Beste gemeenschap, 

We beloofden dat we hard zouden werken om een patch voor Video Pro X13 uit te brengen, deze is nu beschikbaar. 

Versie 19.0.1.105 bevat de volgende verbeteringen: 

  • Titel positionering hersteld
  • Fouten opgelost bij het genereren van keyframes voor grootte/positie/rotatie functies.
  • Crash verholpen bij het toevoegen van audio in de basis bewerkingsmodus
  • Problemen opgelost bij het uitvoeren van video naar een externe monitor
  • Geavanceerde exportopties vastgezet
  • Probleem opgelost in het menu "Helderheid/Contrast, Uitsnede en Scherpte"
  • Problemen opgelost met de weergave van video-effectsjablonen, audio-effectsjablonen en bewegingssjablonen.
  • Import van HEVC-materiaal met hoge kleurdichtheid (4:2:2 en 4:4:4) geïmplementeerd

Wij wensen u veel plezier met Video Pro X13 

Beste wensen,
MAGIX Team

Reacties

H-Bakker schreef op 12.07.2021 om 21:24 uur

Geachte magix en/of supporters,

Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik een sjabloon van beeld-in-beeld basic (design elementen) wil toevoegen op een stukje film. Bijgaand de melding. De laatste update van Video Pro x13 heb ik ook geïnstalleerd, maar blijkbaar is daarmee het probleem niet verholpen.

Verder heb ik een probleem met het geluid, Als ik een stukje opname in de film zet, dan krijg ik het geluid wel te horen. Stop ik echter en sleep mijn aanwijzer door en wil daarna afspelen, dan hoor ik helemaal geen geluid meer.

Weten jullie hoe dit te verhelpen is?

Hartelijke groet,

Hein Bakker

Bol schreef op 12.07.2021 om 21:49 uur

@H-Bakker

Hallo Hein,

Uw beeld-in-beeld probleem heb ik kunnen reproduceren, maar uw geluidsprobleem (nog) niet. Dit soort bugs moeten door Magix Duitsland opgelost worden.

Zelf heb ik de volgende bugs in Pro X13 versie 19.0.1.105 geconstateerd.

  • effecten algemeen - loopt vast
  • Beeld in Beeld - loopt vast
  • Move - loopt vast
  • Camera / zoom werkt niet
  • Uitsnede doet niet alles, blijft beeldvullend
  • Preview rendering doet het niet goed

Groet, Rob

Aanvulling op 12-07-2021 om 22:24 uur.

Magix Duitsland stelt u in de gelegenheid om tijdelijk terug te keren naar Pro X12 (laatste versie) [klik hier] tot er een adequate update wordt uitgebracht voor Pro X13

Laatst gewijzigd door Bol op 12.07.2021, 22:28, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

H-Bakker schreef op 12.07.2021 om 22:52 uur

Dag Bol,

Idd, ik heb die zaken ook gecheckt, maar die werken ook bij mij niet optimaal meer. Sommigen doen het wel, maar de meeste effecten niet. En Move werkt helemaal niet. Camera zoom en uitsnede lijken te werken, maar na preview zie je er niets meer van terug. Dus idd, meer aan de hand dan ik dacht en hoopte na zo'n update.

Overigens heb ik altijd met magix al problemen gehad, waardoor ik veel functies niet meer gebruikte en alleen basis nog deed, dus nagenoeg geen effecten o.i.d. meer toepassen.

Verder valt mij video pro sowieso wat tegen, want het wordt net gepresenteerd alsof dit nu het super film programma moet zijn, maar in vergelijking met videodeluxe vind ik het niet zo beter. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik heb bij problemen al gauw de neiging om daar dan niet meer achteraan te gaan. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Ik verwacht bij de aankoop van een product dat dat goed werkt. Als ik op deze manier een auto zou kopen, dan ging dat merk failliet. Toch heb ik iedere keer magix het voordeel van de twijfel gegeven, maar momenteel ben ik me toch aan het orienteren op andere videosoftware. Helaas.

aanvulling na jou toevoeging:

pro x12 teruggezet, lijkt nu weer goed te werken, maar met geluid is nog een probleem.

 

H-Bakker schreef op 17.07.2021 om 00:29 uur

Beste allen,

Ik heb nog steeds problemen met mijn geluid in video pro x12. Ik heb de video's gefilmd met een canon XF400 in xf-avc filmindeling. Daarvoor moest ik een aparte codec aankopen om dit materiaal in te kunnen lezen in video pro x12. Nu kan ik helemaal niets met het programma. Want als geluid niet te horen is, kan ik niets monteren.

Graag verneem ik van magix de oplossing.

groeten,

Hein Bakker