niet installeren effecten overgangen etc

R-Admiraal schreef op 12.09.2022 om 20:24 uur

Ik heb VDL 2023 geïnstalleerd, maar krijg de effecten en overgangen etc niet geïnstalleerd. Installatie start op maar er verschijnen kleine uitroeptekens. Uitroepteken geeft niet aan wat er mis is. Erop klikken levert dat installatie opnieuw start, maar dan weer mislukt. wat gaat er mis?

Reacties

Bol schreef op 12.09.2022 om 21:02 uur

@R-Admiraal

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Hiervandaan kan niet bepalen wat er bij u verkeerd is gegaan tijdens en installeren van VDL2023. Welke effecten / overgangen etc... bedoeld u? Zijn dit toevallig de NewBlue effecten?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Admiraal schreef op 13.09.2022 om 10:04 uur

Het gaat om het activeren van de "Contentpakketten" wat niet lukt

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 10:43 uur

@R-Admiraal

Wat is de configuratie van de Pc, daar zal het probleem in zitten, gezien de functies niet zijn te installeren.

Iets meer info, zal wonderen doen.

Gr

Michael

R-Admiraal schreef op 13.09.2022 om 10:48 uur

Dank Michael! Ik ben alleen van de Plug-and-play. Wat bedoel je met configuratie en wat zou je willen weten?

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 10:58 uur

@R-Admiraal

Dank voor Uw Feedback.

De vraag was hoe is de Pc opgebouwd.

Geheugen, grafischekaart, welke Windows,.

Gekeken of de grafische (video)kaart wel up to date is

Maar een optie, zet de virusscanner even uit, want die zal vermoedelijk de boosdoener zijn.

U heeft toch wel gewoon internet.

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 11:09 uur

@R-Admiraal

Een mogelijkheid.

Sluit alles af, ga weer naar help, extra inhoud installeren, hier zullen overal vinkjes staan, haal al de vinkjes weg, selecteer alleen de eerste, kijk wat er gebeurd, wordt dit wel uitgepakt en geïnstalleerd, ga dan weer naar help, extra inhoud installeren en vink dan de 2de aan, een beetje omslachtig maar zal wel werken.

De Menusjablonen zijn al geïnstalleerd en hoef dan niet te worden gedaan.

Sc6

Michael

Bol schreef op 13.09.2022 om 11:11 uur

@R-Admiraal

Uw probleem zijn niet de Contentpakketten, maar de extra inhoud... Ik zie, dat er bij u de Menu- en filmsjablonen wel goed zijn gedownload, maar nog niet zijn geïnstalleerd.

Ik heb zo'n vermoeden, dat VDL 2023 bij u niet goed is geïnstalleerd. In zo'n geval is mijn advies om Video Deluxe te deinstalleren zoals Magix Support adviseer. Zie: Video deluxe opnieuw installeren

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Gewijzigd i.v.m. correctie.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2022, 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Admiraal schreef op 13.09.2022 om 11:40 uur

@mi-bo De Norton 360 bleek inderdaad de boosdoener! Moest die wel helemaal deinstalleren. Uitzetten was niet voldoende. Dank allen voor reacties en meedenken! Alles werkt nu.

Bol schreef op 13.09.2022 om 11:51 uur

@R-Admiraal

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Maar ik vind het zeer vreemd, dat Norton 360 het probleem is. Als moderator / forumlid werk ik al jaren met Norton 360 en hiermee nog nooit problemen ondervonden. Maar is uw Norton 360 wel up-to-date?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2022, 11:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.09.2022 om 12:22 uur

@R-Admiraal

Dank voor Uw Feedback.

Positief bericht dat na uitzetten van Norton 360 probleem is opgelost.

U heeft daarna toch wel weer Norton 360 geïnstalleerd.

Als moderator heb ik antwoord gegeven door U op 13.09.2022 om 11.40 uur als oplossing aanvevinkt

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2023.

Gr

Michael

Bol schreef op 13.09.2022 om 12:31 uur

@R-Admiraal,

Nog even een aanvulling mijnerzijds op mijn bovenstaand gegeven antwoord. Uw probleem kan onder elke virusprogramma voordoen. Zelfs met de windows 10 | 11 meegeleverde Defender virusscanner. Maar goed, wat er bij u precies het Norton 360 probleem is / was, kan ik hiervandaan niet beoordelen. Mijn advies is wel om Norton360 of welke andere virusscanner weer te installeren, zodat u veilig op het internet kan surfen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Ps. Ik vind het wel zeer vreemd, dat u Norton360 helemaal hebt moeten deinstalleren. Normaal moet het tijdelijk uitzetten voldoende zijn.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2022, 12:45, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.09.2022 om 15:01 uur

@R-Admiraal

Hierbij wil ik onderbouwd laten zien, dat uw probleem zeker niet aan Norton | 360 ligt. Maar dat bij u Norton | 360 waarschijnlijk niet goed is / was geïnstalleerd.

Vandaag kreeg ik VDL 2022 plus binnen, om deze naast VDL 2023 premium op een en dezelfde PC te kunnen installeren en te gebruiken. Met VDL 2022 premium is dit niet mogelijk.

Mijn advies, verwijderd Norton | 360 in zijn geheel en download het programma opnieuw vanaf uw Norton account.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2022, 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Admiraal schreef op 13.09.2022 om 15:51 uur

@Bol

Dank voor meedenken.

Ik heb Norton 360 weer gedownload en geïnstalleerd nadien. Mijn Norton 360 is een maand oud en up to date. Ik weet niet waaraan het lag. Ik ben van de plug-and-play. Grappige was dat toen ik Norton uitzette installeren nog niet lukte, maar na compleet verwijderen ineens wel. Hoe het zit. Geen idee. belangrijkste is dat ik verder kan nu!