Als U het project definitief wilt verwijderen , ga naar bestand opruim assistent ( Ctrl+ Shift + Y ) dan gaat dit scherm open en lees dit eens goed als het is verwijderd kunt U er niets meer mee.
.....Kan ik in video deluxe 2021 films splitsen en de niet gebruikte stukken daadwerkelijk van de harde schijf weggooien? Zodat ik geen ruimte verspil......
Uw MVP-projectbestand (ca. 600kb) bestaat alleen maar uit verwijzingen en bevat geen filmfragmenten, audiobestanden, etc... Wanneer u de originele filmfragmentbestanden verwijderd, dan ben u deze definitief kwijt en dat wilt u toch niet. Dus mijn vraag aan u is, wat wilt u nu precies.
Beste Quintes, wellicht helpt mijn werkwijze (met het verzoek aan Rob uiteraard om te beoordelen of ik geen verkeerd advies geef 😉). Als mijn project klaar is, exporteer ik mijn film (MP4). Ik maak van mijn project een veiligheidskopie en geef die een herkenbare naam. Daarin komen alleen de gebruikte bestanden; alle niet gebruikte delen worden niet meegenomen. Bij mij aanzienlijk kleiner in omvang dan alle originele delen. Ik heb nu mijn eindresultaat op MP4 en mijn project in een veiligheidskopie. Nu kan ik zonder zorgen alle originele bestanden verwijderen. Peter