Na Upgrade van Video deluxe 17 naar 2013 naar Pro5 - geen Mercalli / Adorage11 meer

Tjan schreef op 17.03.2013 om 23:25 uur

Na upgrade van Video deluxe 17 HD naar 2013 naar Pro 5 maar kan nu geen Mercalli en Adorage11 plug ins inladen. Ik neem aan dat het bij upgrade toch om uitbreiding gaat en je niet delen achterlaten moet?

Ook kan ik (ook na wederom opstarten) NewblueFX colorfast  en NewblueFX titler EX toch niet terugvinden (ik neem aan onder effects) maar ergens anders ook niet.

Reacties

mi-bo schreef op 18.03.2013 om 12:51 uur

Beste,
het verhaal klopt niet helemaal, want als u naast vdl 17 en 2013 het ProX programma installeert zullen 
Prodad Adorage & Mercalli & Vitascene mee geïnstalleerd worden.
En kunt U deze programma's gewoon gebruiken
Na het installeren via hulp, extra programma's met serie nummer werken de newblue Fx programma's goed,
een website in wording http://www.magixvideoprox.nl. zullen binnen kort nuttige tips komen te staan.
succes met het mooie MAGIX product.

 

Tjan schreef op 24.03.2013 om 12:51 uur

Ik zal Magix 17 VideoDeluxe premium HD en plug ins en Magix 2013 plus plug ins eerst weer installeren, en dan Magix Pro5 weer. Ik was ondertussen op een nieuwe computer aan de slag gegaan. Ik laat weten hoe dat gaat. Kan misschien heel even duren wegens drukte. Alvast bedankt voor zover.