Reacties

Bol schreef op 28.09.2021 om 19:54 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

...Na een eenvoudige update werken mijn sjablonen als overgangen etc. niet meer....

Via een forumlid kreeg ik vanmiddag een persoonlijk bericht, dat dit een BUG is in VDL 2022 versie 21.01.87 - Windows 8 | 8.1 en dit zo spoedig mogelijk zal worden gerepareerd middels een update / patch.

....Ook het stabilisatie-effect is verdwenen waardoor deze uit de frames van een reeds gemaakt project zijn verdwenen.....

Als u uw clips met proDaD Mercalli V2 gestabiliseerd hebt, dan klopt het dat deze is verdwenen. Bij navraag bij Magix Duitsland, kreeg ik dit antwoord: "Mercalli 2 is niet langer opgenomen in Video deluxe (alle versies) 2022" Voor het stabiliseren van uw clips kunt u nu VegasVideo Stabilization gebruiken

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Gewijzigd i.v.m. correcties

 

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2021, 23:41, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 28.09.2021 om 21:48 uur

Dank jewel Rob, weet je wanneer ik een hernieuwde up-date kan verwachten.

en ik kan dus mijn hele bestaande project nakijken op welke frames ik de stabilisatie toegepast had, lekker dan.

Bedankt voor je support,

groet,Eric

 

Bol schreef op 28.09.2021 om 22:22 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar dit forum staat geheel los van Magix Support. Helaas, kan ik u als moderator niet vertellen wanneer er een update / patch wordt uitgebracht. Ook ziet het ernaar uit, dat u het hele bestaande project moet nalopen op welke frames u de stabilisatie heeft toegepast. Hier kunnen wij, als moderator / forumlid weinig voor u betekenen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.09.2021, 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 28.09.2021 om 22:34 uur

Van een up-date patch krijg ik een mededeling als ik Magix opstart, toch?

Bedankt Rob

Bol schreef op 29.09.2021 om 00:55 uur

@Eric-Ross

Hallo Eric,

Uw omschrijving klopt helemaal, want zodra er een update / patch uitkomt, krijgt u vanzelf een pop-up, met de mededeling, dat er een update / patch klaar staat om te downloaden.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eric-Ross schreef op 29.09.2021 om 13:25 uur

Rob,

Ik heb vroeger (toen had ik Pinacle) bij een foutrapport mijn pc terug gezet naar een datum voor de up-date, is dat in dit geval ook een oplossing zodat ik verder kan met mijn project.

Groet,

Eric

Bol schreef op 29.09.2021 om 13:39 uur

Hallo @Eric-Ross,

Helaas, is dit niet mogelijk binnen de Magix Programma's. U zou misschien via Windows 10 een herstelpunt terug kunnen zetten.

Groet, Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2021, 13:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-