Na installeren quick time hebben de files die daaro vragen geen geluid

sipke schreef op 22.03.2022 om 08:22 uur

Ik heb een paar films van youtube gedownload voor het geluid (muziek) Na het installeren heb ik bij deze fragmenten wel beeld (MP4) maar geen geluid. Ik heb een niet volledige versie van quick time gedownload die ik vond op een eerdere vraag na advies van bol. Hoe krijg ik mijn geluid?

Aanvulling: Bij het pre luisteren is er geen geluid, maar zodra het op de tijdlijn zit is dat er wel. Probleem opgelost.

Reacties

mi-bo schreef op 22.03.2022 om 09:01 uur

@sipke

Beste Sipke.

U heeft een probleem , films van YT geïmporteerd voor het geluid.

Een reactie als aanvulling van U:

"Bij het pre luisteren is er geen geluid, maar zodra het op de tijdlijn zit is dat er wel. Probleem opgelost."

Positief bericht, te lezen dat het snel is opgelost met het mooie MAGIX VDL nadat het filmpje op de tijdlijn staat.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 22.03.2022 om 09:46 uur

@sipke

Hallo Sipke,

......Bij het pre luisteren is er geen geluid, maar zodra het op de tijdlijn zit is dat er wel. Probleem opgelost....

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw audioprobleem is opgelost, d.m.v. het YouTube filmpje op de tijdlijn van Video Deluxe te zetten.

Wat mij nog het meeste intrigeert is, waarom u bij het pre (voor) beluisteren geen audio hebt. Wat bedoelt u hier precies mee. Is dit wanneer u het filmpje afspeelt via Windows MediaPlayer? Als u het filmpje afspeelt met VLC mediaplayer, hebt u dan ook geen audio

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 22.03.2022 om 10:32 uur

@sipke

Beste Sipke,

een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord,

sinds 2008 gebruik ik Camtasia van TechSmith

Alles wat bv uitgezonden wordt neem ik op via het programma, als het is geïmporteerd, kan beeld en geluid gescheiden worden, en geluid bv als MP4 opgeslagen.

Voorbeeld Hazes de Basis, beeld en geluid wordt opgenomen, beeld en geluid gesplitst, dan sla ik de audio op om evt later te gebruiken, dit kan ook met YT opgenomen films.

Dit kan ik dan evt onder een film project zetten.( niet meer dan 10 seconden i.vm precario rechten )

Alles wat op

http://www.mi-bo.magix.net/album/

is via Camtasia opgenomen en bewerkt en geëxporteerd.

Dit product wordt ook door MAGIX gebruikt.

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

sipke schreef op 22.03.2022 om 11:31 uur

Mibo, camtasia is misschien een optie voor andere doeleinden. In elk geval dank voor de tip.

Bol. Het preluisteren zonder geluid is in magix, daarom vond ik het ook vreemd dat op de tijdlijn wel geluid is. Mogelijk heeft het er iets mee te maken dat het fragment uit oost Europa komt. Het lijkt me geen smartfoon opname.

Bol schreef op 22.03.2022 om 12:57 uur

@sipke

Hallo Sipke.

Bedankt👍 voor uw reactie. Ik heb het vermoeden, dat bij u de scrubbing (lang) niet geactiveerd is. Klik eens met de rechtermuisknop op het luidsprekertje rechts op de middelste werkbalk en zet het vinkje bij: Scrubbing (lang). Door nu op de toetsenbordpijltjes links en rechts drukken, dan kunt u meeluisteren tijdens het verzetten van de afspeelmarker.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 22.03.2022 om 13:00 uur

Zal het proberen. Baat het niet, het schaad ook niet.