Reacties

mi-bo schreef op 09.12.2022 om 15:48 uur

@Jvan-Dijken

Het zou mogelijk kunnen zijn dat MAGIX MX 18 niet compatibel is onder Windows11.

Zie:

https://www.magix.com/nl/support/windows-11/

Gr

Michael(MAGIX Power User)

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 09.12.2022 om 18:02 uur

@Jvan-Dijken

Hallo J van Dijken

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Na installatie op Windows 11 wil Video Deluxe 18 MX niet starten....

Kan het zijn dat u Video Deluxe 18 MX onder Windows 11 wilt installeren vanaf uw installatie DVD? Als dat zo is, dan kan het kloppen dat Windows 11 de installatieprogramma vanaf uw DVD niet meer kan lezen / opstarten.

Zelf heb ik Video Deluxe 18 MX nog onder Windows 10 kunnen installeren, waarom zal dat niet onder Windows 11 kunnen?

Doe dan het volgende:

  • ga naar: MAGIX DOWNLOAD CENTER
  • vul het P2-serienummer in en klik op volgende
  • download hiervandaan het Installatieprogramma en installeer hiermee Video Deluxe 18 MX
  • Start Video Deluxe 18 MX
  • Ga naar: Hulp / gratis download
  • Zelf heb ik ook nog Video Deluxe 18 MX nog zonder enkel probleem via Hulp nog kunnen actualiseren

Ik wens u heel veel succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 09-12-2022 om 19.40uur

Zelfs Adorage 3.0 heb ik nog kunnen installeren.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2022, 19:41, in totaal 6 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.12.2022 om 21:29 uur

@Jvan-Dijken

Als ik U vraag nog eens goed lees J van Dijk.

U had Magix video Deluxe MX 18 al op Uw Pc staan(werkend), daarna Windows11 geïnstalleerd, is dat correct.

Is Uw Pc wel geschikt om met Windows11 te werken.(de vraag omdat U nog met MAGIX video Deluxe MX 18 werkt)

Gr

Michael (MAGIX Power User)

3 xWijziging aangebracht i.v.m meer info

 

Bol schreef op 09.12.2022 om 21:43 uur

@Jvan-Dijken

Als u uw Laptop/Computer hebt kunnen upgraden naar Windows 11, dan is deze er geschikt voor. Anders had u de melding gehad dat deze niet geschikt is om te upgraden naar Windows 11. Uw vraagstelling is tweeledig op te vatten. Vandaar mijn antwoord om VDL 18 MX zo te installeren. Maar goed ik wacht rustig af.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.12.2022, 21:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jvan-Dijken schreef op 10.12.2022 om 12:30 uur

op een nieuwe ACER PC met windows 11 pro heb ik getracht Magix video Deluxe MX 18 te installeren, volgens:

- ga naar: MAGIX DOWNLOAD CENTER ==> dit is gelukt.

- vul het P2-serienummer in en klik op volgende ==> dit is gelukt.

- download hiervandaan het Installatieprogramma en installeer hiermee Video Deluxe 18 MX ==> dit is gelukt.

- Start Video Deluxe 18 MX ==> helaas lukt dit niet, via probleemoplosser krijg ik de melding:

Incompatibel programma

Videodeluxe is incompatibel.

 

mi-bo schreef op 10.12.2022 om 12:53 uur

@Jvan-Dijken

Dank voor Uw Feedback.

Misschien nu het nog kan voor een speciale prijs/bedrag.

MVDL2023 te kopen, dan zijn al Uw problemen opgelost, en kunt U verder gaan met Uw mooie hobby, dierbare beelden samen stellen, bewerken en exporteren

https://www.magix.com/nl/videobewerking/video-deluxe/

Gr

Michael

Bol schreef op 10.12.2022 om 13:12 uur

@Jvan-Dijken

Hallo J. van Dijk,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Zelf heb ik mijn PC nog niet geüpgraded naar W11. Ik ben het wel aan het overwegen om van het weekend dit alsnog te doen. Ik kan het altijd nog terugrollen naar Windows 10. Als forumlid ben ik zeer benieuwd of het mij wel lukt. Maar goed, dat laat ik u nog wel weten. Het volgende heb ik onder Windows 10 uitgevoerd met dit resultaat.

  • klik op met de rechtermuisknop op het video_deluxe_mx_premium_dlv_dlm.exe
  • klik op: Compatibiliteitsproblemen oplossen
  • klik op Problemen met programma oplossen

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jvan-Dijken schreef op 10.12.2022 om 13:17 uur

Geachte heer Rob, e.e.a. heb ik ook geprobeerd, maar zonder sucses.

Ik overweeg over te gaan op MAGIX Video deluxe 2023 voot 29,99 euro (tot 13 dec 2022).

Bedankt voor Uw ondersteuning

Bol schreef op 10.12.2022 om 13:29 uur

@Jvan-Dijken

Nogmaals bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Ik heb u met alle plezier geholpen naar het zoeken van een passende oplossing. Helaas is dit (nog) niet gelukt.

Veel succes met het samenstellen van uw films in Magix Video Deluxe 2023.

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.12.2022 om 14:27 uur

@Jvan-Dijken

...Ik overweeg over te gaan op MAGIX Video Deluxe 2023 (standaard) voor 29,99 euro (tot 13 dec 2022)....

Mag ik u een welgemeend advies geven. U zou kunnen proberen om uw VDL 18 MX met een P2-serienummer te upgraden naar Video Deluxe 2023 plus. Niet geschoten is altijd mis!!

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.12.2022, 14:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jvan-Dijken schreef op 10.12.2022 om 14:44 uur

Geachte heer Rob, bedankt voor dit advies; ik heb nu voor het geld van MAGIX Video Deluxe 2023 (standaard) nu Video Deluxe 2023 Plus.

Nogmaals dank voor Uw ondersteuning

Bol schreef op 10.12.2022 om 15:02 uur

@Jvan-Dijken

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u VDL 18 MX hebt kunnen upgraden naar VDL 2023 plus. Zie deze link Programma vergelijking wat de verschillen zijn tussen de Standaard en de Plus versie.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-